שת"פ חדש ומסקרן במיוחד מגיע מצידן של רשת הגלידריות גולדה וקבוצת HOT, לקראת עליית העונה החדשה של הסדרה "זגורי אימפריה", שתתחיל ב-25 בדצמבר.
במסגרתו הושקו שלושה טעמים ייחודיים, שיהיו זמינים החל מהיום (שלישי) עד 27 בדצמבר, בהשראת דמויות ועולמות התוכן של הסדרה. משתי החברות נמסר: "כבר בתחילת התהליך התגבש חיבור טבעי, בשל המקום המרכזי שתופסים סיפורים ישראליים בשני העולמות, האחד על המסך והשני במרחב הציבורי".
שלושת הטעמים החדשים הם:
זגורי אימפריה (גלידה בצבע זהב), על בסיס וניל דבש וטופינג פייטה: "מחזירים עטרה ליושנה! במשפחת זגורי כולם מלכים בלי כתר ושרביט. אבל עם מלא זהב. בידיים, באוזניים. ובלב".
זגורי שופוני (גלידה מנומרת), עם טעמי שומשום מקורמל ועוגיות מרוקאיות: "סטייל זה אמירה. סטייל זה שפה. סטייל זה כוח".
זגורי הכישוף (גלידה שחורה), עם שוקולד מלוח וקרמבל אוראו: "אין מה לברוח מהגורל - כי גם המנוסה ממנו תוביל אליו".
המלצת המערכת: מדובר בשלושה טעמים שכל אחד מהם מוצלח ומיוחד בפני עצמו, בעיקר אחרי תקופה שבה ראינו טעמים שחוזרים על עצמם ומרבים להשתמש במילים "פיסטוק" ו"דובאי". ועם זאת, לאלה המתלבטים - היינו ממליצים ללכת על גלידת הכישוף. נימוחות של אוראו, טעמי שוקולד מריר ופירורי עוגיות קטנטנים שנגרסים בין השיניים בשילוב מתוק-מלוח, יוצרים טעם מיוחד שחבל שיוסר מהמדפים בתום השת"פ.
בהמשך לגלידה המיוחדת, יוצבו בסניפים נבחרים של גולדה עמדות צילום והדפסה המאפשרות לכל מי שרכש גלידה לייצר שלט כניסה אישי בעיצוב הלוגו של הסדרה ללא תשלום. העמדות יהיו זמינות בשעות 12:00 עד 17:00, או עד גמר המלאי.
מחירים: כדור - 21 שקלים, חצי קילו -70 שקלים, קילו - 114 שקלים
הפרימיירה החגיגית לסדרה ״זגורי אימפריה״ // אסף הדר, משה בן שמחון, שיר בבאי
מ-HOT וגולדה נמסר: "מהרגע הראשון היה לנו ברור שמדובר בחיבור טבעי. גם גולדה וגם זגורי אימפריה נולדו מתוך התרבות המקומית, מתוך משפחות, סיפורים וחוויות שהם חלק מהיומיום הישראלי. שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו לחגוג תרבות ויצירה ישראלית בדרך חווייתית ופתוחה לקהל, והוא מבטא שפה משותפת של חום, ביתיות ואהבה לסיפור הישראלי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו