פקטורי 54 משיקים בקניון רמת אביב פופ-אפ בשמים מיוחד המורכב משמונה מותגי בישום, לשבועיים בלבד. לדברי החברה, המותגים שנבחרו לפופ-אפ מגדירים בצורה המדויקת ביותר את עולם בשמי הנישה, ומתמקדים בחומרי גלם נדירים, בפרשנויות אמנותיות וביצירת בשמים שאינם כפופים לטרנדים - אלא לעולם של יצירה חופשית ומעמיקה.
המותגים המשתתפים במסע מגיעים מאירופה ומארה"ב:
DS&DURGA - בית בישום שנולד בהשראת הסטייל והאווירה של ניו-יורק בלב ברוקלין. כל ניחוח הוא סיפור, שיר, זיכרון או סצנה מסרט.
FUGAZZI - בית בישום הולנדי צעיר שנוסד בהשראת מיתוסים עתיקים. הבשמים מאופיינים בריכוז גבוה במיוחד, עמידות מרשימה ועיצוב מינימליסטי.
HEADSPACE - מותג בישום צרפתי חדש, המתמחה בניחוחות נישה מודרניים ורדיקליים, ומשתמש בחומרי גלם טבעיים ומיצויים נבחרים.
IGGYWOO - בית בישום עכשווי שנוסד על-ידי ריצ'רד סיינט-פורד. המותג יוצר ניחוחות טבעוניים וחסרי מגדר, שמטרתם לעורר רגשות ולספר סיפור אישי דרך עולם הריחות.
ORMAIE - בית בישום פריזאי משפחתי, המשלב מסורת אמנותית עם חזון עכשווי. כל הבשמים מיוצרים ממרכיבים טבעיים בלבד, ומגיעים בבקבוקים עם מכסי עץ מגולפים ואריזות נייר ממוחזר.
ASTROPHIL & STELLA - בהשראת הרומן הקוסמי בין הדמויות הספרותיות, אסטרופיל וסטלה, מותג הבוטיק האיטלקי מייצר בשמים שיוצרים סיפור אהבה, עם תווי עץ עוד ועור משולבים עם פירות הדר ופרחים.
SERGE LUTENS - מותג שמיועד למי שמחפש בישום עם נוכחות, אישיות וסיפור שנשאר על העור.
NEW NOTES - בושם נבנה סביב "תו" אחד שהופך למרכז הסיפור, ומתפתח למולטי-סנסורי, מודרני ובוהק.
טווח מחירי הבשמים בפופ-אפ: 204-1,209 שקלים
