הפרומו שבלבל את המדינה: זו החברה שעומדת מאחורי הטיזר של "מה קשור" וסטטיק

קבוצת התקשורת "פרטנר", חשפה כי היא החברה העומדת מאחורי הטיזר שרץ בהפסקות הפרסומות בימים האחרונים • בשלב השני של הקמפיין, שלישיית מה קשור ממשיכים במסעם "לשחרר את שולי", אולם הם מוצאים את סטטיק, שמספר להם על כל מה שחדש ב +Partner tv

פרטנר שמה סוף לשמועות: לא יהיה לשחרר את שולי 3. (ארכיון*. צילום: יח"צ

קבוצת התקשורת "פרטנר", חשפה היום (ראשון) כי היא החברה העומדת מאחורי הטיזר שרץ בהפסקות הפרסומות בימים האחרונים, עם נתי, אביהו ובצלאל , הלוא הם שלישיית "מה קשור" בתפקידם האגדי מ"לשחרר את שולי".

פרטנר משיקה קמפיין חדש לשירות הטלוויזיה +Partner tv, צילום: מיכה לובטון

השלישייה חברו לפרזנטור הקבוע סטטיק לקמפיין להשקת שירות הטלוויזיה החדש והמשודרג של החברה +Partner tv. היום עולה לאוויר השלב השני של הקמפיין, בו ממשיכים שלישיית מה קשור במסעם לשחרר את שולי, אולם הם מוצאים את סטטיק, שמספר להם על כל מה שחדש ב +Partner tv.

שלב זה בא לאחר שבמהלך סוף השבוע עלה למסכים טיזר הנראה כמו פרומו לסרט ההמשך "לשחרר את שולי 3", מה שהפתיע את הקהל הישראלי, שזיכה את הסרט השני בתואר הסרט האהוב והנצפה ביותר בשנת 2025. הטיזר זכה עד כה לחשיפה של מעל כ-2.5 מיליון צפיות ברשתות החברתיות, לצד עשרות אלפי לייקים, תגובות ושיתופים.
בסרט המלא באורך 3.5 דקות ניתן לצפות ביוטיוב. הפרסומת בוימה על ידי בן בכר, במאי סדרת הסרטים "לשחרר את שולי", ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב.

פרטנר משיקה קמפיין חדש לשירות הטלוויזיה +Partner tv, צילום: מיכה לובטון

פרטנר השיקה את הטלוויזיה החדשה לפני כחודשיים והיא כוללת אפליקציה חדשנית, ממשק מתקדם והיצע תכנים עשיר ורחב יותר, הכולל גם תכנים אקסקלוסיביים ללקוחות +Partner tv – כמו ערוץ 'הגיבורים' וערוץ 'פשע אמיתי'. +Partner tv כוללת כ-30 ערוצי בסיס חדשים ובסך הכל כ-70 ערוצי בסיס, בנוסף לכ-60 ערוצי פרימיום. הטלוויזיה החדשה +Partner tv מוצעת החל מ-59 שקלים לחודש. כמו כן, החברה מציעה חבילות משולבות אינטרנט סיבים אופטיים ו-Netflix.

סמנכ"ל השיווק והתוכן בקבוצת פרטנר, אסף אביב, מסר: "הגיע הזמן להשתחרר מהטלוויזיה הישנה ולהתקדם לטלוויזיה החדשה של פרטנר, עם הרבה יותר תוכן, ערוצים בלעדיים ומחיר אטרקטיבי. שיתוף הפעולה הייחודי עם שלישיית מה קשור טבעי לנו ותואם את ערכי המותג ורוח הפרסומות היצירתיות של פרטנר, לצד הפרזנטור שלנו סטטיק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר