חברת התעופה ישראייר, שבבעלות האיש העסקים רמי לוי, נכנסת לתחום כרטיסי האשראי ורוכשת 20% ממועדון כרטיס האשראי של רמי לוי שיווק השקמה וישראכרט תמורת 40 מיליון שקלים.
תורי ענק בדלפקי ישראייר \ נועם (דבול) דביר
לאחר השלמת העסקה, רשת רמי לוי תחזיק ב-64% ממניות חברת המועדון, ישראכרט תחזיק 16%, וישראייר תחזיק 20%.
הכרטיס החדש ייקרא "סופרפליי" וצפוי להתחרות ישירות בכרטיס המוביל כיום בענף - פלייקארד של אל על. בחברה טוענים כי "סופרפליי" יציע יחס המרה אטרקטיבי במיוחד של נקודות לטיסות, לצד מגוון רחב של הטבות בלעדיות בתחומי התיירות והנופש.
במסגרת ההסכם, ישראייר תתחייב לשמור מקומות על כל טיסה הנמכרת לציבור. החברה תעמיד כמות משמעותית של מושבים בעונות השיא, בדגש על חודשי הקיץ - יולי ואוגוסט.
יעד החברה הוא להגיע ל-300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026. הכרטיסים ישמשו מנוע צמיחה נוסף ליעד השאפתני של החברה - הטסת כ-2.5 מיליון נוסעים בשנת 2026.
בנוסף לנקודות והטבות, ישראייר תציע ללקוחות הכרטיס הלוואות ייעודיות למימון חופשות, והטבות מגוונות לעולמות הצריכה והפנאי.
מישראייר נמסר: "כרטיס סופרפליי יאפשר לנו להרחיב את מערכת היחסים עם הלקוח הישראלי מעבר לכרטיס הטיסה - אל חוויית תיירות כוללת, נגישה, ומשתלמת. זהו מהלך אסטרטגי שישנה את מפת הנאמנות בענף".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
