קולקציית לילו וסטיץ ואבטיח מככב: חדשות הצרכנות

לקראת הקיץ יצאו קפסולות דיסני חדשות עם סטיץ ומיקי מאוס, ומשקה בטעם אבטיח הופך להיות הטרנד הלוהט הנוכחי • וגם: מותג חטיפים אמריקני שמציג חטיפי גבינה וצ'יפס, קרטיב עם הפתעת ג'לי ועוד • המוצרים החדשים שתראו על המדפים בחנויות וברשתות - וכדאי להכיר

מגוון פריטים בעיצובי לילו וסטיץ', סופר-פארם. צילום: יח"צ

מותג חטיפים אמריקני נוחת בישראל באופן רשמי: Herr's, והוא מציע כמה סוגי חטיפים בטעמים מיוחדים: Cheese Curls - חטיפי גבינה אווריריים בארבעה טעמים: גבינה כחולה, גבינת צ'דר, גבינת צ'דר ופלפל חלפיניו חריף וגבינת צ'דר ודבש חריף. עוד בחטיפים: תפוחי אדמה פריכים בארבעה טעמים: שמנת בצל, ברביקיו ודבש, ברביקיו וטעם טבעי. המותג, שבמקור מגיע מפנסילבניה, מיובא לארץ על ידי ליימן שליסל.

טווח מחירים: 5-23 שקלים

חטיפים חדשים של HERR'S, צילום: יח"צ

במקררים מחכה לכם סדרת קרטיבים חדשה עם טוויסט, מאת גלידות פלדמן: ג'לי פופ, קרחונים עם ליבת ג'לי בטעמי לימון חמוץ, תפוח ודובדבן - הפתעה שמשדרגת את הקרטיב הרגיל והמוכר.

מחיר: 10 שקלים למארז 4 יחידות

קרחוני ג'לי פופ, צילום: סטודיו פלדמן
ויסוצקי משיקה במהדורה מוגבלת את Cold Breeze, חליטה למים קרים בטעם אבטיח-נענע. מדובר בשקיקים ייעודיים שאפשר להכניס ישירות למים קרים, והם אינם מכילים סוכר, קפאין, ממתיקים או צבע מאכל.
טווח מחירים:
 
תה קר אבטיח-נענע, ויסוצקי, צילום: יח"צ

עוד מוצר חדש בטעם אבטיח מצטרף למדפים: fuze tea, שמשלב את טעם האבטיח ואת תמצית התה הטבעית, ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. המוצר יימכר בבקבוקים של 0.5 ליטר ו-1.5 ליטר.

טווח מחירים: 7.60-16 שקלים

פיוז טי אבטיח, צילום: יח"צ

קפסולת הום סטיילינג בהשראת מיקי ומיני מאוס מאת ורדינון ונעמן, המשלבת בין עולמות הפנטזיה לבין עיצוב מודרני, מינימליסטי ואלגנטי, עם פלטת צבעים עשירה והרמונית - כחול נייבי, ורוד עתיק, סגול מעושן ובז’ עם נגיעות כתומות. בקולקציה מוצרי מטבח ואירוח ומוצרים לחדר שינה: שמיכות, מצעים,  כוסות קרמיקה וזכוכית, צידנית ומוצרי פיקניק ועוד.

קפסולת דיסני - מיקי מאוס לפיקניק, נעמן, צילום: גלר הפקות

מותג Life מבית סופר-פארם משיק מהדורה מוגבלת בהשראת דמותו של סטיץ' (וגם עם לילו), הכוללת סדרת מוצרי טיפוח, אקססוריז ומוצרים לקטנטנים, לרגל עליית הסרט "לילו וסטיץ'" של דיסני. הקולקציה  כוללת בקבוקי שתייה רב-פעמיים, קופסאות אוכל, מגבונים לחים, קופסאות טישו, קצף אמבט, תיק נשיאה מקנבס, פיג'מות ועוד.

טווח מחירים: 13-70 שקלים

מגוון פריטים בעיצובי לילו וסטיץ', סופר-פארם, צילום: יח"צ

מותג המשקפיים Ray-Ban פותח את הקיץ הישראלי באירועי פופ-אפ מעוצבים, עם קולקציה חדשה שמתכתבת עם עברו האייקוני של המותג, ומביאה איתה פרשנויות מודרניות לדגמים המוכרים. בקולקציית Summer Icons 2025 תמצאו את דגם Aviator שנוצר בשנות ה-30 עבור טייסי חיל האוויר, את Wayfarer שהיה אהוב על מרלון ברנדו וג’יימס דין והבלוז בראדרז - עם מסגרת מרובעת וחזקה, ועוד ועוד. סדרת הפופ-אפים החדשה תעצור בשלושה לוקיישנים מרכזיים: 6–12.7 בביג גלילות, רמת-השרון, 13–18.7 בעופר הקריון, קריית ביאליק וב-20–25.7  בדיזנגוף סנטר, תל-אביב.

רייבאן, דגם ווייפארר, צילום: יח"צ

תחליב לחות חדש שכולל גם הגנה מהשמש מאת אקניל, מטפל בעור שמן ומעניק לחות. התחליב מכיל קומפלקס פטנט טיפולי שלדברי החברה נבדק, נחקר והוכח במחקרים דרמטולוגיים כמטפל בכמה בעיות עור: מווסת את הפרשת החלב, מטפל בשכבה החיצונית של העור (שכבת הקרטין), מעכב את התרבות החיידקים, בעל אפקט אנטי דלקתי, וכולל הגנת 30SPF.

מחיר: 80 שקלים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר