Rabanne
בית האופנה מציג שני בשמים חדשים, לגבר ולאישה: Invictus victory absolu הגברי כולל תווי פלפל שחור, ענבר ועץ אלגום. יש לו פתיחה פלפלית, אבל מהר מתפשטת מתיקות עדינה ועצית, וניחוח פצ'ולי־ונילי מתעורר בהמשך. הניחוח עוצמתי, חושני ונעים. Olympéa Absolu הנשי כולל תווי משמש, יסמין ווניל. בתחילתו הוא מתוק ועמוק מאוד, עם ריח שמסוגל לגעת בנשמה, ולאט־לאט מתפתח ומקבל ניחוח פרחוני שמתעדן ככל שהשעות עוברות. הווניל מורגש מאוד, והארומה הופכת לרכה ולמלטפת עם השעות, אך שורדת לאורך כל היום.
מחיר ל־100 מ"ל: לגבר - 495 שקלים, לאישה - 535 שקלים
MFK
המותג, שידוע בבושמי הנישה שלו, השיק את Kurky - בושם לנשים, שכולל מושק, וניל ואקורד פירותי חריף עם תווי "תותי פרוטי". הניחוח מתקתק ועדין, בהחלט יש אזכור ל"תותי פרוטי" ולריח הסוכרייתי, שזהו המוטיב העיקרי שלקראתו הולך הבושם. לניחוח המתוק במתינות מצורפת חריפות זהירה, שיוצרת טוויסט מעניין ומפתיע. שילוב של סוכר עם תותים בקרם שמרכיב הפתעה מתוקה, אבל לא כזו שמכה בפנים, אלא אחת רגועה, שמזדחלת באיטיות, וכן - עדינה, עדינה מאוד. כבר אמרנו?
מחיר: 800 שקלים ל־70 מ"ל, להשיג ברשת Beyond Skin ובאתר
ג'ימי צ'ו
אולי הנראות שלו יוניסקסית, אבל הוא בהחלט גברי: הבושם החדש של מעצב האופנה, אקסטרים, מציע גרסה ארומטית־עצית מעודכנת למקור המוצלח מ־2014. הניחוח נפתח בהצהרה נשכנית, עם טימין אדום ופלפל שחור פיקנטיים, מתחמש בהמשך בתווי גרניום ומרווה, ומוצא לבסוף מרגוע עם חמימות של ענבר, פולי טונקה ונגיעות וטיבר. בושם קיצי, משוחרר ויצרי, לדברי החברה, ל"גברים שמחפשים חוויות", כזה שיתאים לכל צעיר שאפתן שלא חושש לחמוק מדי פעם לשכשוך שובב בים - רגע קצר לפני עוד ישיבת צוות חשובה.
מחיר: 399 שקלים ל־100 מ"ל
Maison Crivelli
מותג בישום הנישה משיק את בושם היוניסקס Safran Secret, שנפתח בתווים עליונים של קפה וזעפרן - שילוב חזק שמעניק חמימות ומזמין את החושים להתעורר לאט. בלב הבושם פועמים תבלינים טריים שמעניקים רעננות ועקצוץ, לפני שהבסיס מתייצב על תווי עץ אלגום. זהו בושם מתובל־עצי בבירור, שגם מרגיש גברי יותר, אך לא חריף. מי שמחפש בשמים מתוקים או הדריים לא ימצא כאן נחמה - אבל חובבי ניחוחות עמוקים לבטח יתאהבו, גם בעמידות המרשימה על העור.
מחיר: 1,230 שקלים ל־50 מ"ל
COACH
בהתזה ראשונה, הבושם בלאק מתגלה כגברי, מריר וחמצמץ, מהסוג המרענן. הניחוח הזה אמור להתחבר לאנרגיה הניו־יורקית של המותג, ובהמשך הוא מפתח גוונים חמימים יותר של גרניום, אבל נשאר חד עם נוכחות עזה שלא נחלשת במשך היום. נראה שמשפחת הריחות שמהם מורכב הבושם היא אוסף ניחוחות מעוררי חושים, שכל אחד מהם מציע שילובים ייחודיים ומורכבים של הדרים, עם ניואנסים חמים ואדמתיים שמתגלים בשלב מאוחר יותר וששורדים היטב. זה ללא ספק בושם נועז שיוצר נוכחות מודגשת, ושנועד לגבר שלא חושש להתבלט ולהותיר רושם, גם אחרי שהוא עוזב את החדר.
מחיר: 360 שקלים ל־100 מ"ל
ז'אן פול גוטייה
שני בשמים חדשים למעצב־העל הצרפתי, לגבר ולאישה: סקנדל אינטנס. הגברי כולל ניחוח ראשוני רענן של מרווה, שמעניק תחושת ניקיון מתקתקה בדיוק במידה, ולאחר מכן מתפתחים תווים עמוקים יותר של וטיבר ועור, שיוצרים תחושת חמימות. הבושם מתאפיין באיזון שבין רעננות לעומק. למרות העדינות שלו (שבזכותה גם נשים יכולות למצוא בו פרטנר ראוי), הוא נותר על הגוף לאורך שעות. הנשי עוצמתי, פרחוני ואלגנטי, עם תווי ילנג ילנג, קרדמון ווניל. הוא חמים, מתוק וחושני, ויתאים במיוחד לאירועי ערב ולכאלה שאוהבות בשמים שמשאירים אחריהם שובל עמוק.
מחיר: לגבר - 470 שקלים ל־100 מ"ל, לאישה - 485 שקלים ל־80 מ"ל

