לייט בלו המחודש לנשים של דולצ'ה וגבאנה. צילום: יח"צ חו"ל

חדשות הצרכנות: דולצ'ה וגבאנה מחדשים את הבושם המיתולוגי

הבושם לייט בלו מקבל ניחוח שאמור להישאר יותר זמן, לה רוש-פוזה עם קרם הגנה שכולל גוון ונועד לטפל בכהויות, קולקציות מותגי משקפי שמש ל-2025 נוחתת בחנויות ועוד • המוצרים החדשים שתראו בחנויות וברשתות - וכדאי להכיר

סדרת ההגנה מהשמש של אנתליוס, לה רוש-פוזה, מתעדכנת עם קרם הגנה המסייע גם בטיפול נגד כתמים כהים ומעניק גוון אחיד לעור. הקרם, ANTI DARK SPOTS, מגיע בהגנת 50 SPF, מתאים לכל סוגי העור, עמיד במים, נספג בקלות, וניתן להשתמש בו מתחת למייק-אפ. המוצר כולל רכיב פעיל חדש: מלזיל, שהוכח כיעיל בטיפול למניעת היפר-פיגמנטציה. לדברי החברה הוא תורם ללכידת עודפי מלנין לפני שהם מייצרים כתמים על העור, מעניק גוון אחיד בשימוש מתמשך, ומסייע בהפחתת כתמים כהים.

אנתליוס פלואיד נגד כתמים כהים, לגוון אחיד, לה רוש-פוזה, צילום: יח"צ

מחיר: 115 שקלים 

טרנדים חדשים במשקפי שמש בקולקציות מותגים ל-2025, ביניהן טום פורד, אוף וייט, מוסקינו, סילוואט, מארק גייקובס, בוס, אדידס ועוד, שמייבאת עינית בע"מ.

בין הטרנדים: חזרה של העדשות הצבעוניות - השנה אנחנו רואים קאמבק בולט לעדשות שקופות בגוונים של ורוד, כתום טנג'רין, כחול קרח וסגול לילך. מסגרות גיאומטריות ופוטוריסטיות - השראה מהעתיד: קווים חדים, זוויות בלתי שגרתיות ומסגרות בהשראת סייברפאנק. קטנים, צרים וחוצי גבולות - עם שילובי מתכת וזהב, עיטורים עדינים ועדשות בגימור מט. אוברסייז: רק אם זה דרמטי - העונה זה לא רק עניין של גודל, אלא של נוכחות. מסגרות גדולות ודרמטיות בהשראת אופנת שנות ה-70 עם שילוב של טקסטורות כמו הדפס מנומר ומתכת מוברשת.

טרנדים חדשים במשקפי שמש, עינית, צילום: יח"צ


לאחר יותר משני עשורים, Dolce&Gabbana מרעננים את הבושם לנשים המיתולוגי Light Blue עם עיצוב חדש, ולדברי החברה גם בושם עמיד יותר. עדיין מדובר באו דה טואלט, והניחוח מאוד מזכיר את הניחוח המקורי, אולם הגרסה החדשה מכילה בעיקר תווים של לימון, רוזמרין ופטשולי, והניחוח ההדרי יותר מובהק, עם פחות מתיקות. למרות הבטחת העמידות, היינו צריכים לחדש את הבושם על העור אחרי כמה שעות.

מחיר: 519 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג בסופר-פארם ובמשביר לצרכן

דולצ'ה וגאבנה מחדשים את לייט בלו, צילום: יח"צ חו"ל

מותג מוצרי הכביסה תינוקלין, משיק ג'ל כביסה מרוכז עם פורמולה חדשה שכוללת תמצית קלנדולה - צמח שנחשב כמרגיע, ולדברי החברה מתאים לרגישות עור התינוק, מונע יובש, גירוי ואדמומיות. המוצר היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית ומתאים לעור רגיש, לתינוקות וגם למבוגרים.

טווח מחירים: 30-35 שקלים לשני ליטר

תינוקלין עם תמצית קלנדולה, צילום: יח"צ

תפוזינה מציגה מהדורת קיץ חדשה: תיפוזינה חצי-חצי - חצי תה ירוק וחצי לימונענע, וחצי תה ירוק וחצי אפרסק. מדובר במשקה שמשלב תה ירוק ולימונענע או אפרסק. תיפוזינה מגיע במהדורה מוגבלת בבקבוקים משפחתיים ואישיים - אנחנו אהבנו במיוחד את השילוב של תה ירוק ולימונענע, ואפילו הקפאנו אותו ויצרנו ממנו קרטיבים, שמתאימים במיוחד למזג האוויר הלוהט. 

טווח מחירים - 7.20-8.50 שקלים לבקבוק משפחתי

חצי לימונענע/אפרסק, חצי תה ירוק, תפוזינה, צילום: יח"צ

FRUUT CHIPS הוא חטיף צ'יפס טבעי מתפוחי עץ שמייבאת חברת סידס, והוא מגיע מתפוחים הגדלים באזורים ההרריים של אירופה, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים, ועובר תהליך ייבוש ייחודי השומר על דקיקות ופריכות החטיף לאורך זמן. הוא קיים בשלושה טעמים: מקורי, חטיף תפוח עץ ירוק מיובש, ובתוספת קינמון.

מחיר מומלץ: 5 שקלים לשקית של 20 גרם

חטיף תפוח עץ מיובש עם קינמון, פרוט צ'יפס, צילום: יח"צ

יש לנו חדשות עבור אוהבי המנה חמה בטעם מק אנד צ'יז - אסם יצאו עם גרסה חדשה של המנה החמה הזו, שהפעם כוללת טעמים חדשים: מק אנד צ'יז ברביקיו ומק אנד צ'יז סלסה, שמשלבים את הטעם המוכר עם טוויסט מתובל.

טווח מחירים: 9-15 שקלים

מנה חמה מק אנד צ'יז, סלסה וברביקיו, צילום: סטודיו אסם

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...