חנות דגל חדשה בהרצליה לחברת הייבוא וההפצה בנדא מגנטיק, שאחרי שנים של פעילות בתחום הטכנולוגיה והאלקטרוניקה מרחיבה את פעילותה ופותחת לראשונה חנות, עם מגוון מוצרים שמרוכזים בחנות בתחומי הבית, החצר, הטיולים והפנאי. בין המוצרים: רמקולים ניידים, טאבונים, מוצרי מים, מכונות שטיפה, פחים חכמים, מכונות קפה, אוהלים מעוצבים, מקרנים ועוד.
מותג ויקטוריה'ס סיקרט בישראל משיק חנות בקניון TLV - חנות שביעית של המותג בישראל, וחגיגות הפתיחה שולבו עם יום הולדת 15 שנה לניחוח הבושם בומבשל - ביחד עם קינוח ורוד בהשראת הבושם מאת אור שפיץ, שארגנה פופ אפ שמסתובב בין חנויות הרשת - ויוצע חינם לקונים מעל 300 שקלים. בנוסף, מוצעת גם האפשרות לחריטת השם על הבושם.
החנות מחולקת לכמה מקטעים - רומנטי, סקסי, בייסיק, וניתן למצוא פריטים עד מידה XXL ו-90DDD - ביניהם חזיות, סטים, מחטבים, פיג'מות, ועוד. תוכלו למצוא בחנות גם כמה פינות שמוקדשות לבשמים, מי גוף וקרמים בשלל ריחות, כולל בשמים מוקטנים לנסיעות.
טווח מחירי החזיות: 185-325 שקלים
סבון מרחיבים את קולקציית טיפוח הפנים ומשיקים את The Rose Intense Rehydrating Serum, סרום לחות בניחוח ורדים, שלדברי החברה נועד להעניק לעור ברק וזוהר. בסרום כ-99% רכיבים טבעיים פעילים, המסייעים בחידוש מרקם העור. זהו הסרום הראשון מבית סבון, ולו נוסחה המבוססת על מיקרו-פנינים המכילות פיגמנטים המתמזגים עם העור, והוא אמור לתת מענה לעור יבש. בסרום גם חומצה היאלורונית המבוססת על צמחים ומופקת באמצעות התססה של גרגירי חיטה, אלוורה, מינרלים מים המלח ומי פרחי ורד דמשק.
מחיר: 289 שקלים ל-50 מ"ל
מאק מציגים את סדרת Strobe החדשה: MAC Strobe Glow, ובה תמצאו סמקים נוזליים -Strobe Beam Liquid Blush - בפורמולה שקפקפה נבנית ומבוססת מים, בגוונים אשר פותחו על ידי אמני איפור ליצירת מראה זוהר, מפוסל ומודגש בהשראת גווני הזריחה והשקיעה. לשימוש על הלחיים וגם על השפתיים לנגיעה של זוהר וצבע. כשהטבענו נקודה קטנה על הלחיים קיבלנו גוון סופר פיגמנטי והיינו צריכים אפילו לנגב חלק ממנו. הצבע שמתקבל זוהר, טבעי, סמוק ויפה.
המוצר השני הוא Strobe Highlighting Moisturizer Cream, קרם לחות פנינתי המשמש גם כהיילייטר המכיל חומצה היאלורונית, תערובת סרמידים וחלקיקי קריסטלים, להגברת הלחות ולהעצמת ההארה של העור, ללא נצנצים או גליטרים.
מחיר: 125 שקלים לסומק, 195 שקלים ל-50 מ"ל קרם
מותג מוצרי ההגנה מהשמש Sun Bum מארה"ב, שנוצר על ידי קבוצת גולשים מקליפורניה, נוחת בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ובין מגוון המוצרים הטבעוניים תוכלו למצוא גם ספריי עם מרכך לשיער בריח וניל-בננה דומיננטי וקייצי, המכיל שמן קוקוס, חלבון קינואה ושמן זרעי חמניות, והוא נועד, לדברי החברה, לשליטה על קרזול ומניעת קצוות מפוצלים וקשרים בשיער.
מחיר: 20 דולר ל-118 מ"ל
קרם לילה המטפל בכתמי פיגמנטציה של וישי, PIGMENT SPECIALIST B3 LIFTACTIV, מציע לסייע בהשגת גוון עור אחיד, ומכיל פורמולה המשלבת שני רכיבים פעילים הנלחמים בכתמים כהים: ניאצימניד ורטינול. לדברי החברה, הקרם מפחית את הכתמים הכהים מהעור, פועל בשעות הלילה בצורה יעילה ביותר ועוזר לחידוש ולשיפור מראה העור.
מחיר: 252 שקלים ל-50 מ"ל
ד"ר פישר משיק מוצר נוסף בסדרת אפקטיב קר: תרחיץ פנים לעור מעורב עד שמן לניקוי עמוק וטיהור הנקבוביות. התרחיץ מכיל חומצה סליצילית ו-AHA (חומצות אלפא הידרוקסיות) והוא בעל פורמולה עם פעילות אקטיבית משולשת; לניקוי עמוק ועדין של עור הפנים, טיהור הנקבוביות ומתן תחושת נקייה ורעננה. לדברי החברה הוא מסייע בטיפול ובמניעת נקודות שחורות, הסרת תאי עור מתים, ספיחת עודפי שומן וחידוש מראה העור.
מחיר: 27.30 שקלים ל-245 מ"ל
שני חטיפים חדשים למותג FREE: חטיף בוטנים ושקדים קראנצ'י בטעם קרמל מלוח, וחטיף בוטנים ושקדים קראנצ'י עם חמוציות. החטיפים החדשים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר וללא גלוטן, עם 168-172 קלוריות ביחידה. בכל מארז 4 חטיפים, והם מגלמים את "סדרת הקראנץ", ומצטרפים לשאר סדרות החטיפים של החברה.
מחיר: 18 שקלים למארז
מותג החטיפים POOF מתרחב לקטגוריית פופקורן למיקרוגל, ומשיק לראשונה סדרת POOF-POP - פופקורן למיקרוגל ב-3 טעמים: חמאה, טבעי וקרמל. החטיף מושק במארזים של 4 יחידות המיועדות להכנה מהירה במיקרוגל, ומוכן תוך 3-4 דקות של חימום. כשרות משולש K.
טווח מחירים: 13-17 שקלים למארז
