רשת קניוני עופר השיקה גיפט-קארד דיגיטלי, בשם Ofer Gift, שכולל כל קניוני הרשת בכרטיס אחד שיכובד בכל החנויות ב-18 קניוני הרשת ברחבי הארץ, כולל כל קבוצת זארה, בתי קפה ומסעדות, בתי קולנוע, מכוני יופי ואפילו בחניונים.
הכרטיס פותח על ידי החברות מליסרון וכאל, כאשר השימוש בו יהיה באמצעות הארנק הדיגיטלי בטלפון הנייד, בדומה לשימוש בכרטיס אשראי רגיל.
הלקוחות שירצו לרכוש את הכרטיס יוכלו לעשות זאת דרך אפליקציית מיי עופר, כאשר הנמען יקבל הודעה עם הפרטים לשם התחברות לארנק. מדובר בכרטיס מתנה שמתנהג כמו כרטיס אשראי ולכן התשלום בו כולל כפל מבצעים וצבירת נקודות. הכרטיס תקף לשש שנים ויכובד בכל 2,400 החנויות שקיימות ברשת הקניונים.
מנכ"ל מלירסון אופיר שריד, הסביר שמדובר בצעד מהפכני: "אין כרטיס כזה בכל העולם והוא תקף בכל החנויות, בכל הקניונים. הוא כולל כפל מבצעים ומתנהג כאשראי לכל דבר. כיוון שהוא נשמר בארנק בטלפון, אין סיכוי שהם ייעלם או ילך לאיבוד, סיבה בגינה לקוחות לא מממשים בין 20 ל-30 אחוזים מכרטיסי המתנה".
לדברי איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון, מדובר בבשורה לצרכן הישראלי: "היתרון הבולט בכרטיס החדש הוא בכך שאין לצרכן הגבלות בתוך הקניון וכל החנויות והמותגים פתוחים בפניו, מהרשתות הבינלאומיות הגדולות ועד לחנויות הבוטיק, המסעדות, הסופרים, הפארמים ועוד - חלקם הגדול עסקים אשר לא מקבלים את מרבית כרטיסי המתנה שקיימים היום".
