ריהוט ופריטי עיצוב באולם התצוגה. צילום: תמיר נוי

בהשקעה של חמישה מיליון שקלים: אולם תצוגה חדש למותג הריהוט הססגוני מגרמניה

החנות החדשה של KARE DESIGN נפתחה בראשון לציון, וכוללת ריהוט צבעוני, לא שגרתי ונועז • כלב בגודל אדם, ארנב בצבעי הקשת, פרחים כתמונות קיר ועוד • עד סוף 2026 צפויים להיפתח בין שניים לשלושה סניפים נוספים של המותג • וכמה יעלו הפריטים?

אולם תצוגה חדש וגדול במיוחד למותג עיצוב הבית הגרמני KARE DESIGN נפתח בראשון לציון, בהשקעה של חמישה מיליון שקלים, על ידי חברת "דיוק גאלרי" מקבוצת "דיוק", בבעלות משותפת של ארז כהן, ליאור שחר ואבי זק, שקיבלה את הזיכיון. עד סוף שנת 2026 צפויים להיפתח בין שניים לשלושה סניפים של המותג ברחבי הארץ.

אולם תצוגה החדש של KARE DESIGN, צילום: יח"צ

קארה הוא מותג בינלאומי, המוכר ככזה שמציע קו עיצובי וסגגוני במיוחד, עם פריטים נועזים ובעלי אמירה, ויש לו יותר מ-110 חנויות בעולם, עם למעלה מ-50 זכיינים ב-60 מדינות.

יוצרים קיר מיוחד. KARE DESIGN, צילום: יוליה רובינציק

אולם התצוגה משתרע על פני 950 מ"ר וכולל שתי קומות, ויש בו מערכות ריהוט, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, שטיחים ועוד בעיצובים במגוון רחב של סגנונות - פופ ארט, רטרו, רוק סטאר ועוד.

כיוונים שונים בעיצוב הבית. KARE DESIGN, צילום: תמיר נוי

בין הסדרות תוכלו למצוא את סדרת Desire, שבה הומאז' מודרני לסגנון ספת צ'סטרפילד האגדית, עם הפרטים האופייניים לה הבאים לידי ביטוי בבדי ריפוד עם כפתורים, משענות יד רחבות ועומק ספה נדיב, סדרת Brooklyn, שכוללת אוסף של פריטים היוצרים בחלל תחושה אותנטית, עם הרבה קסם ואופי בסגנון 'פשוט' אך מתוחכם וסדרת Luxury, שבה הזכוכית היא מרכז הבמה. השימוש בה יוצר סגנון גאומטרי המתאפיין במראה מהודר, דרמטי ויוקרתי.

מחירי המוצרים החל מ-129 שקלים, KARE DESIGN, צילום: תמיר נוי

טווח מחירים: אקססוריז וחפצי נוי - החל מ-259 שקלים, מערכות ריהוט - החל מ-1,800 שקלים, גופי תאורה - החל מ-499 שקלים, מוצרי טקסטיל - החל מ-129 שקלים, תמונות - החל מ-459 שקלים ושטיחים החל מ-1,000 שקלים. 

מי רוצה כלב בגודל אדם בבית? KARE DESIGN, צילום: תמיר נוי

KARE DESIGN, משה לוי 11, בית UMI ראשל"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו