זהירות, סכנת התמכרות: פררו רושה נכנסת לקטגוריית טבלאות השוקולד

שלושה טעמי שוקולד שקשה לא לחסל, עוגיות עם קרם קרמל מלוח, מוצר שיער חדש של נטע אלחמיסטר, שפתונים בגוונים ורודים ועוד • אלה המוצרים החדשים שתפגשו בחנויות וברשתות • חדשות הצרכנות

קולקציית פררו רושה. צילום: יח"צ

"היט" מבית מותג העוגיות האירופי "באלזן" (BAHLSEN) משיק טעם נוסף לעוגיות הסנדוויץ' -   קרמל מלוח, שמצטרף לטעמים הנוספים של העוגיות: קקאו, וניל, קוקוס וקקאו מיניס. השילוב שיוצא מוצלח, אם כי טעם הקרמל המלוח לא מובהק כשלעצמו. העוגייה פריכה מאוד, והקרם החלקלק יוצר שילוב מרקמים מעניין בפה.

טווח מחירים: 6.60-13 שקלים ל-220 גרם

עוגיות היט בטעם קרמל מלוח, צילום: יח"צ

פררו נכנסת לראשונה לקטגוריית טבלאות השוקולד, בשלושה טעמים לבחירה: שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז. בסיס השוקולד מעודן במילוי קרמי, מכוסה בשכבה עליונה של שוקולד בשילוב עם חתיכות פריכות של אגוזי לוז. טעמנו את השלישייה והתאהבנו מיידית - זהו שוקולד עדין וטעים, שעם זאת לא מתוק בצורה מוגזמת, קרמי, נמס על הלשון ומספק במיוחד. הבחירה שלנו: השוקולד הלבן.

טווח מחירים: 12-19 שקלים

שוקולד לבן ואגוזי לוז פררו רושה, צילום: פררו רושה

מותג BYNETA של הדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת "לילית קוסמטיקה" משיקים את קטגוריית השיער, עם BYNETA CONTROL FREAK - חימר ווקס לעיצוב ופיסול השיער להשגת מראה טבעי בגימור מט, המאפשר ליצור כל תסרוקת באמצעות הפורמולה הייחודית ליצירת תוצאות ארוכות טווח. מתאים לכל סוגי השיער, גם לכזה שעבר החלקה

מחיר 79 שקלים

ביינטע קונטרול פריק לשיער, צילום: איה וינד

מייבלין ניו-יורק מרחיבים את סדרת השפתונים Super Stay Vinyl Ink עם Pinks Vinyl Ink - שלושה גוונים ורודים: בזוקה, דובדבן ואדמדם, שלדברי החברה עמידים עד 16 שעות, עם גימור מבריק ותחושת לחות. הגוונים אכן פיגמנטיים ביותר וממלאים את השפתיים בצורה יפה עם מברשת נוחה, ויחסית עמידים יותר משפתונים רגילים (אם כי לא למשך 16 שעות...). הגימור לא מאוד מבריק אולם גם לא מט מובהק.

מחיר: 50 שקלים

שפתון וייניל פינק מייבלין ניו יורק, צילום: יח"צ חו"ל

לרגל יום האישה הבינלאומי רשת קניוני עופר יוצאת בשיתוף פעולה עם מעצבת התכשיטים ואושיית האופנה אתי קובו, במטרה לסייע בגיוס תרומה לעמותת אחת מתשע. במסגרת השת"פ מושק צמיד פנינה, שיימכר ב-18 קניונים ברחבי הארץ, כאשר כל ההכנסות קודש תרומה לעמותת אחת מתשע.

הצמידים יימכרו מ-3 במרץ עד 9 במרץ או עד גמר המלאי.

מחיר הצמיד: 29 שקלים

צמיד בעיצוב אתי קובו - תרומה לאחת מתשע, צילום: יח"צ

גרנייה מוציאים לשוק סבון נוזלי לניקוי עמוק עם לחות, המסייע לניקוי לכלוך ושומניות, הסרת איפור
והפחתת מראה פגמי עור. הסבון מכיל חומצה היאלורונית + סרמיד + חימר. גרנייה פיור אקטיב אינו מכיל בישום ומתאים לכל סוגי העור. בשימוש הוא היה לנו נעים מאוד על הפנים ולא השאיר אותן יבשות כמו סבונים רבים אחרים.

מחיר: 40 שקלים

סבון חימר פיור אקטיב עם לחות, גרנייה, צילום: יח"צ חו"ל


ד"ר פישר מציעים מגבוני EXTRA SOFT חדשים לעור רגיש – עם חומצה היאלורונית
להסרת איפור עמיד במים מהפנים ומהעיניים. לדברי החברה אלו מגבונים רכים במיוחד- בעלי כריות בד רכות בטכנולוגיית EXTRA SOFT, עם פורמולה שמשלבת תמציות כותנה ואלוורה המסייעות בהרגעת העור, ופרו ויטמין B5 וויטמין E. המגבונים ללא אלכוהול, היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ואופטלמולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש.

מחיר מומלץ: 30 שקלים למארז 3 חבילות (30 יח' בכל חבילה)

מגבוני אפקטיב קר להסרת איפור חומצה היאלורונית, ד"ר פישר, צילום: יעל האן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר