מתאמנים ורוצים לנשנש? טעמנו בייגלה חדש שמשלב חלבון וסיבים

חטיף קרמל מלוח חדש, סרום להוספת לחות לעור, קרם ידיים בניחוח יוקרתי במיוחד ועוד • אלו המוצרים החדשים שהגיעו לחנויות

בייגל'ה גו חלבון. צילום: יח"צ

טעם חדש בסדרת חטיפי הדגנים של קורני - קרמל מלוח, עם שילוב טעמים מאוזן של מתוק ומלוח בחטיף אחד המכיל פתיתי דגנים מלאים ושוקולד חלב, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. המלוח יחסית די מודגש בחטיף, אולם מי שחובב את הטעם - כנראה שיהנה גם מהחטיף הזה.

מחיר מומלץ: 13 שקלים

חטיפי קורני קרמל מלוח, צילום: יח"צ חו"ל
  
חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון. העוגות עשויות מבצק שמרים ועשירות במילוי. אנחנו חיבבנו במיוחד את מאפה הקינמון, למרות שאיננו מחובבי הקינמון הגדולים, וגם הרוגלע שוקולד הגדול היה טעים. לדברי החברה מדובר במתכונים משודרגים ושונים ממתכוני העוגות הקודמות. 
מחיר: 2.5-3.5 שקלים לעוגה באריזת 120 גרם
 
עוגות אישיות של אחווה, צילום: יעל האן

תנובה מרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים, משיקה בייגלה מועשר בחלבון תחת המותג "GO". שקית של 50 גרם מכילה כ-25 גרם חלבון וכרבע מכמות הפחמימות בבייגלה רגיל. הבייגלה מיוצר על ידי "מאיר בייגל" ומגיע בשלושה טעמים: בטעם מלח, בטעם שומשום ובטעם מתובל. המרקם שונה מעט מבייגלה רגיל, הוא תפוח ושמנמן והשומשום היה זה שדיבר אלינו יותר מהטעמים האחרים - יחס התיבול ב"מתובל" היה מעט גבוה מדי לטעמנו, ואילו המלוח היה עבורנו מעט מלוח מדי.
מחיר: 11-14 שקלים לשקית

בייגל'ה גו חלבון, צילום: יח"צ

קרם ידיים חדש ל-Shiseido בשם ULTIMUNE HAND CREAM, בניחוח פרחוני יוקרתי. הקרם מעניק לחות אינטנסיבית לעור הידיים ומעניק לעור לחות מרבית למשך שעות רבות, ולדברי החברה אף מעכב הופעת סימני הזדקנות בעור הידיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 200 שקלים ל-75 מ"ל, להשיג בסופר-פארם, BE והמשביר

קרם ידיים שייסדו, צילום: יח"צ חו"ל

 ליראק פריז מביאים לישראל את הסרום בסדרת Hydragenist, שמכיל חומצה היאלורונית צמחית וטבעית במשקל מולקולרי גבוה. הסרום מטפל במנגנוני לחות העור באמצעות
הפעלת שלושת מנגנוני המפתח הטבעיים של העור המקיימים שלוש פעולות: לכידת מים
ולחות מבחוץ, מקסום פעולת הלחות בצורה יעילה ומקסימלית, שימור הלחות לאורך זמן, ולו ריח עדין ופרחוני.

מחיר: 315 שקלים ל-30 מ"ל

סרום ליראק, צילום: אסף לוי

בטיסט משיקים שמפו יבש בניחוח רוזגולד (ורדים), שמצטרף לסדרת בטיסט שמפו יבש הכולל 4 ריחות קיימים: קלאסי, טרופי, דובדבן ופריחה אביבית. השמפו סופח שומן בעדינות מהשיער, מרענן ומעניק מראה רענן ומטופח. בנוסף, הוא מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן.

מחיר מומלץ: 30 שקלים, להשיג ברשת BE

שמפו רוז גולד של בטיסט, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר