שוקולדי, רך וללא טעם לוואי: האם נמצא חטיף החלבון המושלם?

מקס ברנר נכנסו לתחום חטיפים החלבון, המגויס שהעסק שלו נעצר בעקבות המלחמה ובשמים חדשים ממותג העל • מוצרים חדשים נוחתים כל העת על המדפים, ואנחנו מספרים לכם עליהם

חטיף חלבון מקס ברנר. צילום: סטודיו DETAILS

ניחוח מסתורי לחורף

גוצ'י מוציאה שני בשמים חדשים - לגבר ולאישה: Guilty Elixir de Parfum. הגברי מדיף אווירת נוכחות ויוקרה, עם תווים פרחוניים וענבריים כובשים, בתוספת שכבה נדיבה של וניל, טונקה, מוסקט ופצ'ולי. כל זה נמסך לבליל בעל חותמת ייחודית, שמותיר עננה מתוקה־מעושנת, בדיוק לחורף. הנשי מביא ניחוח אלגנטי, חושני ומסתורי, עם נגיעת ויסטריה ופולי וניל וטונקה, המשולבים בפרחי שושן וסיגליות, שיוצרים פרחוניות פירותית וארומה עצית חמה. הצטערנו שאין גרסה גדולה יותר לבשמים הנהדרים, אבל מנגד - הם נכנסים לתיק בקלות.

מחיר: לגבר - 529 שקלים ל־60 מ"ל, לאישה - 579 שקלים ל־60 מ"ל

בושם גוצ'י, צילום: יח"צ

מריחה חלקה

ערן שפיגל, בן 47, משרת בקומנדו – וגויס למילואים מאז אותה שבת ארורה. חודשים מספר לפני כן הוא הקים עסק בשם YOOZ, שבו מוצרים לשימוש רב פעמי מחומרים ידידותיים לסביבה. מהרגע שגויס העסק נעצר, וההכנסות ירדו כמעט לאפס. באתר שלו תוכלו למצוא מוצרי יופי, לבית ולמטבח, לקמפינג ומארזים שונים. אנחנו סקרנו חבילת ספוגי בלנדר למריחת איפור – שבארץ יקרים מאוד או באיכות נמוכה. חבילה של 4 ספוגיות נמכרת במחיר ממש מוצלח, והספוגיות עצמן במגוון צורות להתאמה למריחה לכל אזורי הפנים, תופחות כיאה לאחר הרטבה במים ומורחות את המייקאפ בצורה חלקה ומושלמת.

מחיר: 30 שקלים לחבילה, להשיג באתר 

ספוגיות איפור של יוז, צילום: יח"צ

פנים רעננות

המים המיסלריים החדשים של ליראק, המורכבים מ־96% מקור טבעי עם אצות, נועדו להסיר מהפנים את האיפור ולהותיר אותן נקיות - ואיזה כיף למצוא מוצר שעושה בדיוק את מה שהוא מבטיח. לתכשיר יש ריח נעים ועדין, שלא גורם לאלרגיות גם לעיניים רגישות. על ספוגית צמר גפן מתיזים מעט מהמים ומנקים בעדינות את הפנים, בלי לשפשף, והאיפור יורד בקלות - גם המסקרה. הנוזל נעים ולא מייבש את העור, והוא אידיאלי גם לעור יבש.

מחיר: 129 שקלים

מים מיסלריים ליראק, צילום: יח"צ חו"ל

הכל דבש

NUXE מציגה מוצרים מסדרת Rêve de Miel® המבוססת על דבש, לעור יבש ועדין: ג'ל מנקה ומסיר איפור מהפנים ובאלם מזין לשפתיים. רכיבי הג'ל כוללים דבש ושמנים בוטניים נוספים לחידוש, לשיקום ולהרגעה של העור, והוא הופך לתחליב במגע עם מים, מנקה את הפנים היטב ובעדינות ולא מייבש אותן. הבאלם, על בסיס דבש ושעוות פרופוליס לשיקום שפתיים סדוקות, הוא נעים מאוד לשימוש, נמרח בקלות ונספג ומונע יובש. שני המוצרים מגיעים בריחות שאפשר להסניף ללא סוף, מתקתקים במידה, עדינים ומיוחדים.

מחיר: 75 שקלים למוצר

שפתון לחות עם דבש של נוקס, צילום: יח"צ

לא רק שוקולד

מקס ברנר נכנסת לראשונה לשוק חטיפי החלבון, ומשיקה חטיף שוקולד אמיתי עם קרם אגוזים בציפוי שוקולד לבן, המועשר ב־21 גרם חלבון, ומכיל סוכר, ולא את תחליפיו. זהו הטעם הראשון בסדרה, והוא כולל גם שוקולד מריר ופצפוצי סויה קראנצ'יים. לראשונה אנחנו טועמים חטיף חלבון שאין לו את טעם הלוואי שיש ברוב חטיפי החלבון, וגם כאלה שמרבים לאכול חטיפי חלבון כחלק מהאימונים היומיים אהבו באופן יוצא מהכלל. זה חטיף שוקולד טעים ומספק לכל דבר ועניין - עם 275 קלוריות לחטיף של 60 גרם - לא רחוק ממספר הקלוריות לחטיף חלבון רגיל. אם אין לכם בעיה עם סוכר - החטיף הזה מהווה פתרון מושלם.

מחיר: 15 שקלים, להשיג בשופרסל

חטיף חלבון מקס ברנר, צילום: סטודיו DETAILS

שיער ריחני

שני שמפואים יבשים חדשים למותג בטיסט - בניחוח פרחוני ובניחוח רענן - מצטרפים לסדרת הריחות הקיימת. הניחוח הפרחוני כולל נגיעות מלון, והרענן - הדרים. אהבנו במיוחד את ריח ההדרים הפרשי, והריח המלוני יתאים לכאלה שאוהבות מתוק יותר. לדברי החברה, השמפו סופח שומן בעדינות מהשיער ומנטרל ריחות רעים וריחות בישול. ניסינו אותו אחרי כמה ימים בלי חפיפה, והוא שיפר את מראה השיער והפחית שמנוניות - אבל היינו צריכים להבריש ולעסות את הקרקפת שוב ושוב כדי להסיר לחלוטין את האבקה הלבנה.

מחיר: 30 שקלים, להשיג בסופר-פארם

שמפו יבש בטיסט, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר