מרתיח: לישראל אין הנחה באסוס - לפלשתין כן

באתר האופנה הבינלאומי שאהוב על הישראליות החליטו לבטל את המבצעים לישראל - אבל אם תשנו כתובת לפלשתין, תקבלו 25 אחוזי הנחה

אסוס. צילום: רויטרס

בעקבות המלחמה: אתרים בינלאומיים הודיעו על שינוי בפעילות האתר, מה שעורר את זעמם של הצרכנים והצרכניות. ביניהם גם שיין, שהודיעו על הפסקת ההתקשרות עם משפיענים ישראלים ועל הפסקת המשלוח בחינם, במקביל לכך שהציעו באתר דגלי פלשתין למכירה.

כעת זועמים ברשת על האתר הבריטי אסוס, שכן בעוד בחגי נובמבר בכל המדינות מקבלים הנחות, ישראל היחידה שלא מקבלת הנחות בתקופה זו. מה שהוסיף שמן למדורה היא העובדה שבאתר ניתן לבחור את האופציה "פלשתין" ככתובת משלוח ולקבל 25% הנחה. הקוד il שמבטל את המע"מ בישראל עובד, אבל מבצעי נובמבר לא.

אתר הקניות "אסוס", צילום: ללא קרדיט

בלוגרית האופנה יובל מיארה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "כולן יודעות על זה שמתאריך 7 באוקטובר לא היה קוד באסוס, כן? כולל 11 בנובמבר, שאז היו הנחות לכולם ולנו כלום, ובדקנו את זה. ומוכנות לשיא? שימו 'ישראל', אין שום הנחה. ואז תשנו ל'פלשתין', יש 25% הנחה. שימו 'ישראל' במשלוח, הקוד מתבטל".

יובל מיארה מסרה ל"ישראל היום": "זו הפעם הראשונה שבישראל לא מקבלים הנחה באסוס בחגי נובמבר. בשנים הקודמות ביום הרווקים הסיני הייתה הנחה של 22-25%, וכעת ישראל יוצאת דופן.

"לעומת זאת, בפלשתין קיבלו 25% הנחה על כל האתר, והיום מקבלים 25% הנחה על שמלות וחצאיות. לנו אין אפילו מודעה על סייל בישראל. לגבי פלשתין, לא ברור בכלל מה זה אומר ולאן זה נשלח. 

"כתבתי לאסוס אתמול בערב, והתשובה שלהם היתה שבעקבות המצב בישראל יש בעיה במשלוחים, וכעת אין קודים. הם כתבו שזה זמני ושזה בבדיקה. בנוסף, כמה בנות כתבו להם 'בפלשתין אין סיטואציה? אין מלחמה?', ועל זה הם לא ענו".

לשאלה מה היא חושבת שעומד מאחורי הדברים, ענתה: "אני חושבת שיש איזשהו בלאגן עם המשלוחים. זה היה בכל מיני אתרים, אבל זה נפתר. יש משלוחים, זה פתיר וזה יכול להגיע. נראה שמשהו קורה מעבר. אפשר להציע הנחות ולכתוב באופן ברור שזמני המשלוח יכולים להיות ארוכים מכרגיל. אתרים עושים את זה. אסוס בחרו שלא יהיו הנחות בכלל.

בלי הנחות לישראל, חוץ מהנחת מע"מ הקבועה. אסוס, צילום: רויטרס

"אני עשיתי הזמנה מאיי הרב, למשל, שכללה הרבה הנחות. אסוס מציעה לישראלים לא מעט הנחות, אבל החל מ-7 באוקטובר לא היה שום מבצע. התחיל שיח כזה שבהמשך בטח יגיעו מבצעי נובמבר, הגיע נובמבר ועדיין אין הנחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר