בעקבות תקלה טכנית במערכת של חברת "מי עדן" מיום חמישי האחרון, לקוחות החברה אינם מקבלים שירות.
לקוחות החברה מלינים כי מאז יום חמישי האחרון, "מי עדן" לא מעניקה שרות. לפי תלונות הצרכנים, הקו שלהם תקול (5335*) ואין מענה בוואטסאפ או במסנג'ר. לפי חברת מי עדן, תקלה זו כבר תוקנה, אך עקב עומס הפניות הגבוה, ומעבר מוקד השירות לאתר חדש, זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל.
ל׳ לקוח החברה אמר לישראל היום ״מזה מספר ימים אני מנסה להשיג את מוקדי השרות של מי עדן בכל דרך אפשרית. לצערי אין מענה אנושי - לא בטלפון, לא בוואטסאפ ולא בפייסבוק.אני מיואש מחיובי חשבון מוזרים ולא ברורים, וכעת גם משרות גרוע. העניין הוא שבגלל שאין מענה אין גם אפשרות להתנתק, ואני חושש שבדחיפה הבאה של כדים אקבל שוב משלוח שיחייבו אותי עליו במקום שינתקו אותי. אני לא מעוניין בשרות כזה".
דו"ח מבקר המדינה מציג: תלונות האזרחים // משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
גם בפייסבוק ניתן למצוא תלונות רבות. כך למשל כתבה אחת הלקוחות - ״מה עושים? איך מתנתקים מהשירות הנוראי שלהם? אני למעלה משבוע ימים מנסה לעדכן כתובת כי עברתי דירה וכתובת האספקה שלי כרגע היא על הכתובת הקודמת שלי . אין מענה בכל הפלטפורמות האפשריות: וואטסאפ , טלפון , הודעות רגילות ואפליקציה.
ענו לי במענה של המכירות ונתנו לי מספר שירות וואטסאפ לא תקין והנציג אמר שהוא לא יכול לעדכן כתובת , התנהלות כושלת מדי״.
"עושים כל שביכולתנו"
ממי עדן נמסר בתגובה ״ביום חמישי האחרון הייתה תקלה טכנית במערכת שגרמה לבעיה במענה. תקלה זו כבר תוקנה, אך עקב עומס הפניות הגבוה, וכן עקב מעבר מוקד השירות שלנו לאתר חדש, זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל.
אנו עושים כל מה שביכולתנו על מנת לתגבר ולשפר את מוקד השירות בעובדים מכל המחלקות, ולצמצם את זמני ההמתנה וכן לחזור ללקוחות שהשאירו הודעות בפלטפורמות הדיגיטליות.
בנוסף, נציין כי ניתן לבצע מגוון פעולות בשירות עצמי באמצעות האפליקציה. אנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו על הירידה ברמת השירות בתקופה זו ומודים להם על הסבלנות, אנו דואגים לחזור למענה הטוב והמהיר בהקדם האפשרי״.