סוף סוף: המותג האמריקני נוחת בישראל

בקרוב מאוד יתחילו להימכר בארץ מוצרי הטיפוח של חברת אוריג'ינס, המוכרת מאוד בארצות הברית • בארץ החברה מבצעת שיתוף פעולה עם עמותה הפועלת לטיפוח יערות אקולוגיים בישראל • כמה יעלו כאן מוצרי הקוסמטיקה, והיכן יימכרו?

בדרך לישראל. מוצרי החברה. צילום: יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה ORIGINS עושה עלייה לישראל, ויתחיל להימכר בארץ באמצעות קבוצת החברות אסתי לאודר כבר ביולי, בטרמינל X, רשתות BE, המשביר וגלאם 42.

המותג, שמוכר מאוד בארה"ב, נוסד ב-1990 על ידי ויליאם לאודר, נכדה של אסתי לאודר בעלת מותג הטיפוח והקוסמטיקה הבינלאומי, והוא מתמחה במוצרי טיפוח טבעיים לעור ולגוף המבוססים על צמחים רבי עוצמה. לדברי החברה, כל המוצרים נשענים על מחקרים מדעיים פורצי דרך ואמורים לספק תוצאות מוכחות וארוכות טווח.

בישראל מושק המותג אוריג'ינס עם עמותת "וְנָטַעְת", הפועלת למען פיתוח וטיפוח יערות אקולוגיים בעיר ובכפר בישראל, במטרה לתרום לאיזון מערכות האקלים המקומיות וחיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, לקרב בין קהילות, לקדם צמיחה כלכלית מקיימת ולעודד תרבות נטיעה ושמירה על עצים. שיתוף הפעולה בין "ונטעת" ואוריג'ינס יכלול בשלב הראשון נטיעת עצים במרחבים עירוניים ויצירת גינות שכונתיות.

מוצרי אוריג'ינס // צילום: יח"צ חו"ל

מוצרי החברה מחולקים ל-3 סדרות עיקריות: ™GINZING, המבוססת על טכנולוגיית Vital-Synthesis™ המשלבת קפאין מפולי קפה וג'ינסנג Panax הלבן, מסייעת להגביר את האנרגיה הטבעית של העור ולשקם את הגוון הטבעי שלו. המוצרים מכילים תמצית ג'ינסנג, פולי קפה, זרעי ענבים ושמני חוחובה ,תמציות הדרים ומבהירים אופטיים טבעיים.

הסדרה השנייה היא ™PLANTSCRIPTION, סדרת אנטי אייג'ינג שלדברי החברה מסייעת להפחית באופן גלוי קמטים וקמטוטים. היא מבוססת על תמצית פרח אנוגייסוס, המסייע בהגנה מפני הפירוק של פיברילין לשימור עור מוצק וצעיר.

הסדרה השלישית היא Mega-Mushroom, המבוססת על קומפלקס Molecular Mushroom הכולל פטריות ריישי וצ'אגה מותססות ומסייע להילחם בגירוי תגובתי ולהפחית אדמומיות. זוהי קולקציית מוצרים להרגעת העור, המסייעת להשיב את החוזק ואת עמידות וגמישות העור.

טווח המחירים לצרכן: 85-385 שקלים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר