קבוצת ירזין-סלע והראל ויזל ישיקו ב-2024 סניף ראשון של רשת ההמבורגרים האמריקנית הפופולארית "שייק שאק".
הרשת מתכננת להביא לישראל את חוויית "שייק שאק" עם התאמה לקהל הישראלי על ידי יצירת שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים. התפריט יכלול את מנת הדגל של הרשת, השייקבורגר, בנוסף לצ'יפס הקלאסי, השייקים הידועים, בירה, יין, קינוחי גלידה ועוד. התכנון של הרשת הוא לפתוח כ-15 סניפים ברחבי ישראל עד 2033.
מייקל קארק, מנהל הרישוי הגלובלי הראשי של "שייק שאק" מסר: "הרגע הראשון נדהמנו מהתשוקה המדהימה של ויזל וירזין-סלע ל"שייק שאק" ומהמומחיות שלהם בהפעלת מותגים גלובליים. כבר זמן רב שאנו מתפעלים מתרבות האוכל העשירה והמגוונת של ישראל ומאוד מתרגשים להגיע לתל אביב כשהשאיפה היא לפתוח כ-15 סניפים ברחבי ישראל עד 2033".
הראל ויזל אמר על המהלך: "אני שמח ונרגש על הגעת שייק שאק לישראל. 'שייק שאק' היא בשורה גדולה לצרכנים בארץ אשר יוכלו ליהנות מאחת מרשתות המזון האהובות בעולם. שיתוף הפעולה עם קבוצת ירזין סלע, המתמקצעת במסעדות ושירותי הסעדה, יאפשר לנו ליצור חווית 'שייק שאק' מקומית בלתי נשכחת ואין לי ספק כי הישראלים יתאהבו במהרה".
יובל סלע, יו"ר קבוצת ירזין-סלע מסר: "אני נרגש להודיע על חתימת ההסכם לקבלת הזיכיון ל"שייק שאק" בישראל, יחד עם הראל ויזל. אנו גאים להביא את המותג האמריקני האהוב לשוק המקומי, ולספק ללקוחותינו את אותה איכות וחוויה יוצאת דופן ש"שייק שאק" ידועה בה ברחבי העולם.
זהו ציון דרך מרגש עבור הקבוצה ואנו מצפים לחלוק את חוויית "שייק שאק" עם הקהל הישראלי. באופן אישי, בהיותי בענף המסעדנות במשך שנים רבות, רשת "שייק שאק" תמיד הייתה סמל להצלחה ומודל השראה, אני שמח להכיר ולשתף פעולה עם האנשים המדהימים שהפכו אותה לשחקנית מובילה ולהביא את ההצלחה לישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו