סוף סוף הן הגיעו לארץ: חובבי הנוטלה - התפקדו

נוטלה | צילום: מישל דוט קום

עוגיות נוטלה חדשות, קפסולות קפה מיוחדות של לוואצה, מוצרי האיפור נוצצים לסילבסטר ועוד • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • וגם חדשות הצרכנות: משקה בטעם סחלב, קולקציה חדשה של אדידס ומעצב יפני ועוד • חדש על המדף

טעמים של קפה

לוואצה משיקה שש קפסולות קפה חדשות מאלומיניום, והן מתאימות למכונות נספרסו. בין הטעמים תוכלו למצוא את Qualità Oro – בעל ארומה פירותית פרחונית, Qualità Rossa - אספרסו מאוזן בעל גוף מלא, עם טעם נלווה של פירות יבשים, Crema e Gusto Ricco - שילוב עז של רמיזות שוקולד, עץ ואגוזים ועוד.

אנחנו חיבבנו במיוחד את Qualità Oro, שלמרות שהוא לא היה חזק במיוחד (8), הצליח לשמור על טעם קפה עשיר, מתקתק ופרחוני, שהשתלב נהדר עם חלב רגיל או חלב סויה, והתאים גם לכאלה שאוהבים את הקפה שלהם חזק יותר וגם לכאלה שמעדיפים אותו ברמיזות עדינות יותר.

מחיר: 19.90 שקלים לקופסה של 10 קפסולות

קפסולות לקפה של לוואצה, צילום: יחסי ציבור

הניחוח הכי חזק

מותג הנישה הצרפתי Maison Crivelli מרחיב את סדרת האקסטרט דה פרפיום החזקה במיוחד, ואל הבושם היביסקוס מהג'אד, בעל הריח העצי שאהבנו במיוחד, התווספו שניים - Ambre Chromatique ו-Patchouli Magnetik. הראשון בהשראת טיול בג'ונגל בחיפוש אחר שרף עצי בנזואין, והשני בהשראת רכיבה על אופנוע דרך שדות פצ'ולי בזמן סערה טרופית. מדובר בצמד ריחות חזקים במיוחד, שאינם מתאימים לבעלי לב חלש.

אם אתם חובבים ניחוחות חזקים, שבשפריץ אחד וקטן שלהם משתלטים על חלל הסביבה – כנראה שתאהבו מאוד את צמד הבשמים הללו, בעלי בסיס עצי חזק במיוחד שילווה אתכם לאורך יממה שלמה כמעט מבלי להתנדף. אל תצפו לפגוש את האמבר בניחוח המוכר והמעט מרחף שלו, אלא בריח עוצמתי שיחזיר אתכם אל הקרקע, וגם ה-Patchouli Magnetik זורק אותנו אל האדמה, עם ריח עמוק במיוחד ובעל חריפות עדינה.

מחיר: 890 שקלים ל-50 מ"ל

בושם של Maison Crivelli, צילום: יח"צ חו"ל

סנדוויץ' מגן עדן

עוגיות הנוטלה מאירופה מגיעות לישראל: חברת פררו משיקה בארץ את העוגיות החדשות, שכוללות ביסקוויט זהוב עם מילוי קרמי של נוטלה. הן מכילות 40% ממרח נוטלה עם פטנט מיוחד המבטיח את הטעם והטריות של ממרח הנוטלה, והן יגיעו ב-3 אריזות שונות להזדמנויות צריכה שונות: מארז משפחתי של שקית עם 276 גרם (20 יחידות), מארז לדרך עם 168 גרם (12 יחידות) ומארז אישי עם 42 גרם (3 יחידות).

עוגיות הסנדוויץ' הגיעו למערכת שלנו והתחסלו לאחר כשלוש שניות, וכל ששמענו מסביב היה המהום מאושר של אנשים מסופקים במיוחד. הטעם האגוזי עשיר, והעוגייה עצמה לא מתוקה מאוד ולכן משתלבת מעולה עם המילוי המתוק והסמיך.

מחיר לשקית: 29.90-16.43 שקלים

עוגיות נוטלה, צילום: פררו

לשנה זוהרת במיוחד

בובי בראון משיקים את Holiday Collection 2022 לקראת חגיגות סוף השנה, ומציגים קולקצייה במהדורה מוגבלת של מוצרי איפור חגיגיים. בדקנו את פלטת האיפור לעיניים וללחיים, שכוללת 6 צלליות והיילייטר מסדרת LUXE בגוונים חדשים, ניודיים וזהובים – Copper Glow ושימר בגוון Pink Glow. הצלליות בפלטה שימריות ועדינות, לא מאוד פיגמנטיות אבל יכולות להיבנות למראה זוהר ועם זאת מעודן ואלגנטי.

ההייליטר באמצע הפלטה היה בגוון חום זהוב, והתאים יותר לשמש כצללית בפני עצמו מאשר כהיילייטר. השימר בגוון שיש קריר וורדרד, שיוצר הארה עדינה שנוטה לגוון ורוד – טיפה פחות טבעי, אולם מעניקה ברק נאה לעצמות הלחיים.

מחיר לפלטה: 289 שקלים

שימר: 255 שקלים

מוצרי איפור של בובי בראון, צילום: יח"צ חו"ל

כוח התלתל

פרוקטיס היירפוד מבית גרניה יוצאים עם סדרת טיפוח לבעלות שיער מתולתל – "COCOA BUTTER", שכוללת שמפו, מרכך ומסכה לשיער לשיקום תלתלים והזנתם בצורה עמוקה עם רכיבי חמאת הקקאו שבמוצר.

שתי מתולתלות בדקו את המוצר: העיצוב חמוד במיוחד וגרם לחשק עז לאכול את המוצרים, בפרט כאשר ריח חמאת הקקאו חזק ומעט משתלט. הפורמולה עצמה על הצד הסמיך והכבד יותר, שאמור "לתת עבודה", אולם בסיום הטיפול לא ניכר בשיער שהוא פחות יבש מהרגיל, והתלתלים היו פתוחים יותר מכרגיל ומעט פריזיים.

טווח מחירים: 39.90-14.90 שקלים

סדרת טיפוח לבעלות שיער מתולתל פרוקטיס היירפוד, צילום: יח"צ חו"ל

פנים מוגנות

סדרה חדשה מאת Stendhal Paris, קפיטל בוטה, כוללת סרום וקרם פנים לטיפול בהזדקנות העור, כולל תמצית שמגנה על העור מרעלים וזיהומים ומתאימים לשימוש החל מגיל 25. קרם הדיטוקס מייצר תחושת אלסטיות עדינה בעור, אולם קשה להתעלם מהריח הכבד שלו. לאלה שיצליחו, צפויה חווית שימוש ותוצאות טובות.

הסרום קליל ונספג במהירות תוך שנותן תחושת לחות עשירה אך לא שמנונית. לאחר שבוע של שימוש התחלנו להרגיש שיפור קל בעור הפנים, שנראה זוהר ואחיד יותר.

מחיר: קרם – 645 שקלים ל-50 מ"ל, סרום – 719 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג באפריל

סרום וקרם פנים של Stendhal Paris, צילום: באדיבות אפריל

חדשות הצרכנות

משקה חלב חדש בטעם סחלב מצטרף למשפחת משקאות החלב של טרה. אפשר להגיש אותו קר או חם - לפי ההעדפה, והוא ללא תוספת סוכר, ומכיל 46 קלוריות ל-100 מ"ל ו-1.5% שומן. ניסינו אותו קר בלבד, והוא מתקתק וטעים ומתאים היטב לתוספת של קוקוס ובוטנים מעל. מחיר לליטר: 8-14.90 שקלים.

משקה סחלב של טרה, צילום: יח"צ

קוקה-קולה ישראל משיקה את מותג משקאות הפרימיום הבינלאומי Nørdic Mist, שיכלול משקאות סודה, סודה בטעמים ומיקסרים (משקאות לערבוב). המותג מושק בישראל עם מי סודה; סודה בטעמים עדינים: לימון, תפוח-נענע ונענע-גרידת לימון; וסדרה של שלושה מיקסרים עם טוויסט ייחודי בטעם: טוניק-הל, טוניק-פירות יער ונענע וג'ינג'ר אייל. סדרת המשקאות החדשה של Nørdic Mist כוללת בקבוקים בגודל אישי ומשפחתי. המחיר ייקבע לפי רשתות השיווק.

Nørdic Mist פירות יער, צילום: רונן מנגן

תחליב לחות אנטיאייג'ינג לגוף מאת  ליראק פריז, עם פעולה כפולה של הזנה ומיצוק.
בודי הידרה פלוס (BODY HYDRA +) נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, ומשלב חומצה היאלורונית להחדרת לחות לתאי העור למשך 48 שעות, וכולל תמציות פרחי היביסקוס ורימון, סיליקון למיצוק העור, גליצרין להענקת לחות ועוד. מחיר: 199 שקלים ל-400 גרם.

קרם גוף ממצק בודי הידרה, ליראק פריז, צילום: אסף לוי

שיתוף פעולה של אדידס עם  מעצב העל היפני יוז'י ימאמוטו יצר את קולקציית Y-3, שהיא שילוב של אוונגרד ובגדי ספורט. בין הפריטים הבולטים בקולקציה החדשה ניתן למצוא שמלה שקופה בשילוב רוכסן ועיטורים של כתמי הסוואה, חליפה הכוללת מכנס שורט וסווטשרט בהדפס מנומר, מעילים בגזרת אובר סייז ועוד. הפריטים יימכרו בפופ אפ בקניון רמת אביב במהלך חודש דצמבר. 
טווח מחירים: 149.9-2,399.9 שקלים.

קולקציית Y-3 של אדידס, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר