חנות למותגי נישה נפתחה בקניון רמת אביב, והיא תהיה הסנונית הראשונה של רשת BEYOND SKIN, שמתכננת לפתוח עוד 10 חנויות בארץ בהשקעה של 35 מיליון שקלים, עד סוף שנת 2025.
החנות הושקה על ידי קבוצת "לילית קוסמטיקה" בהשקעה של 5 מיליון שקלים, והיא מרכזת בתוכה מגוון מותגי בישום, איפור וטיפוח, שחלקם ימכרו בחנויות הרשת בלבד, וגם ביוטי רום, שבו יבוצעו טיפולים של מותג היוקרה לה פררי, שאותם היה ניתן לבצע רק באירופה ובארה"ב.
בין המותגים בחנות, שטווח מחירי מוצריהם נע בין 200-10,000 שקלים, ניתן למצוא את Creed, La Prairie, Memo, Tom Ford Signature, La Bouche Rouge, Comme des garcons, DR VRANJES ועוד.
יעל בילט-צין, סמנכ"ל השיווק ומבעלי "לילית קוסמטיקה" מסרה: "בדומה לחנויות קונספט בעולם, בביונד סקין הלקוחות יוכלו ליהנות ממותגים אשר טרם הגיעו לארץ. מותגי הנישה נמצאים במגמת עליה גדולה ביותר בשנים האחרונות, והביקוש אליהם הולך וגובר".
ברשת ניתן למצוא גם מותגים מובילים שיעשו עלייה לראשונה לישראל, ביניהם Maison Francis Kurkdjian, המותג הצרפתי היוקרתי פרי יצירתו של הבשם הידוע, פרנסיס קורקג'דיאן, הכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540. בין מוצרי המותג אפשר למצוא סדרות בשמים, קרם ושמן גוף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, נרות לבית, בקבוקי ריפיל ועוד.
מותג נוסף שעושה עלייה הוא DIPTYQUE הפריזאי, בקולקציה שמציגה ליין עשיר של בשמים, מפיצי ריח לבית, בישום לחלל הבית, נרות, מיסטים לשיער, בושם מוצק, קרם ידיים וגוף ועוד.
גם KILIAN הגיע לחנות - זהו מותג בישום צרפתי יוקרתי אשר חרט על דיגלו את נושא האקולוגיה והקיימות. כל האריזות מאפשרות שימוש חוזר על ידי רכישת מילוי ״ריפיל״ לבושם. המותג כולל יותר מ-35 ניחוחות משכרים, כולל "L'Oeuvre Noire" לילות ערבים", "סיפורי אסיה", "בגן הטוב & רוע" ו"מצב נפשי ממכר".
אחד ממותגי האיפור שיימכר ברשת הוא LA BOUCHE ROUGE PARIS הצרפתי, שכולל מוצרים לשפתיים, עיניים ופנים, ביניהם המסקרה הראשונה בעולם המורכבת מזכוכית, אודמים 100% טבעוניים המכילים סרום ולחות אולטימטיבית, קולקציית עפרונות לשפתיים ועוד.

Dr. Vranjes
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו