בדקנו את הבמבה החדשה עם החלבון וחזרנו לדווח

חדש על המדף | צילום: גטי אימג'ס

גרסה חדשה ובריאה יותר לחטיף האהוב גרמה לנו להניח את המקלדת ולמלא את הבטן • וגם: הבושם החדש לנשים שאהבנו כל רגע איתו, עפרונות האיפור המושלמים ובושם היוניסקס שמכיל רכיביים גבריים במיוחד • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם ומספרים לכם מה שחשבנו עליהם • וגם: מדור חדשות הצרכנות - כל העדכונים שחשוב לדעת

המון חלבון

במבה חדשה נחתה על המדף: אסם-נסטלה השיקה את במבה PRO שמכילה 18 גרם חלבון לשקית של 80 גרם (בניגוד ל-13.6 בשקית רגילה). מבחינת הקלוריות יש הפרש זניח לטובת הפרו שמציגה כ-10 קלוריות פחות לשקית, ומבחינת הטעם לא ניכר הבדל משמעותי. חלק מהנסיינים טענו שהבמבה החלבונית דחוסה מעט יותר, אולם כולם חיבבו אותה בדיוק כמו את המוצר המקורי. אנחנו זללנו את השקית בלי הכרה, אולם היינו שמחים לכמות גדולה יותר של חלבון – אם כבר מוצר חדש שנועד לתת מענה למבקשי החלבון, אולי היה כדאי ללכת על זה בגדול יותר. המחיר זהה למחיר הבמבה הרגילה, ואם כבר חוטאים במשהו טעים – כמובן, הגרסה הזו עדיפה.

מחיר מומלץ: 3-7.90 שקלים ל-80 גרם

במבה פרו, צילום: סטודיו אסם

תסתכלו בקנקן

מותג הבישום JIVAGO משיק בושם חדש לאישה בשם "Magnetic Gold Red" בעל תווים פירותיים ופרחוניים, המשלב תווים עליונים של ברגמוט ולימון, תווי בסיס של פצ'ולי ואזוב ותווי ליבה של יסמין וורדים. הבושם מעוצב בצורה שובת עין עם חלקיקי זהב שנעים בבקבוק, וכבר כשהוא מונח על המדף הוא משדרג אותו. הריח עצמו עז מאוד בהתחלה, אפילו מעט "מהמם" מרוב חוזק, ובעיקר מרגישים את חמיצות הלימון. אולם אל תתנו לזה להטעות אתכם. אם תחכו כ-10 דקות, התווים העליונים יתפוגגו וישאירו אתכם עם ריח יסמין מובהק וטוב, ייחודי ובעל אמירה, שמשתלב היטב עם ניחוח הוורדים והפצ'ולי. הריח החזיק מעמד כשמונה שעות, שאהבנו בהן כל רגע.

מחיר: 449 שקלים ל-100 מ"ל

הבושם Magnetic Gold Red של JIVAGO, צילום: יחסי ציבור

המסכה המרימה

מסכת מוס מבית GIGI מציעה אפקט הרמה, ומתווספת לסדרת NEW AGE G4. המסכה משלבת פפטידים, סרמידים וחומצה היאלרונית שלדברי החברה מבצע את האפקט, ומגיעה במרקם של מוס היוצא ממיכל התזה. גימיק המוס אכן נעים למריחה, אולם חשוב להפריד את המריחה משגרת הטיפוח: בפעמים שבהן הנחנו את המסכה אחרי שימוש בסבון פנים או אפילו מים מיסלרים היא עקצצה לנו על העור, אולם כשהמתנו כמה דקות בין לבין לא חשנו כמעט בעקצוץ. הפנים נראות נקיות, רוויות ורעננות אחרי השימוש במסכה, אולם לא שמנו לב לאפקט הרמה כלשהו או לשינוי דומה בעור.

מחיר: 259 שקלים

מסכת מוס של Gigi, צילום: סשה דובינסקי

ריח של ים

הבושם החדש מבית "Simone Andreoli – "Ocean of a midnight moon הוא כזה שמציג ניחוח ימי ומוגדר כבושם יוניסקס, אבל מהרגע הראשון היה ברור שמדובר בבושם עם נטייה גברית חזקה בהרבה. קחו בושם מרובע בעיצוב פשוט יחסית, צבעו אותו בשחור, הכניסו בו רכיבים עם שמות כמו "גרגרי ערער!", "עץ אלון!" ו"עצי סחף!", וכנראה שלא ייצא לכם בושם נשי במיוחד. קשה להתעלם מהניחוח, שמגיע עם נוכחות גדולה, ומפיץ מלבד ריח עצי סחף גם ריחות הדריים, אולם הם אינם משתלטים עליו אלא משתלבים עם שאר המרכיבים. הריח נותר על הנסיין כמעט יום שלם ולא השתנה גם לאחר כמה שעות, והוא ציין שגם אחרים הזכירו את הניחוח כשהתקרב אליהם – ולטובה.

מחיר: 849 שקלים, להשיג באתר אסנס פרפיום

Ocean of a midnight moon, הבושם החדש של Simone Andreoli, צילום: יחסי ציבור

הקו הבטוח

קולקציית עפרונות איפור מאת MAC מציעה עפרונות ב-12 גוונים חזקים ועמידים במיוחד בטכנולוגיית Line-Lock, שלדברי החברה מבטיחה מריחה עמידה שאינה נמרחת במגע. בדקנו כמה גוונים של עפרונות COLOUR EXCESS, ואהבנו במיוחד את הטורקיז – שיצר מראה אטום, חזק ומבריק, בגוון חזק ושמח, ונשאר יציב על העין ולא נמרח עד שהסרנו אותו עם מסיר איפור. עם העיפרון הלבן בדקנו הבהרה בזווית הפנימית של העין, שיצרה מראה מואר ולא היטשטשה עם השעות. העפרונות טובים במיוחד ליצירת אייליינר ופחות למראה מעושן, שכן כמעט בלתי אפשרי לטשטש את הקו שהם יוצרים. אידיאליים, טרנדיים ועמידים – כמו שצריך.

מחיר: 115 שקלים

קולקציית עפרונות איפור של Mac, צילום: יחסי ציבור

אלוורה בבקבוק

חומצה היאלורונית חדשה לגרנייה, המבוססת על פורמולה המשלבת 3% חומצה היאלורונית, תמצית אלוורה וגליצרין באריזת זכוכית עם טפטפת. המרקם  של "היאלורוניק אלו" די סמיך והטפטפת קצת קשה לשימוש, אולם הסרום, בריח אלוורה עדין, נספג בקלות. התחושה לאחר השימוש נעימה ולא דביקה, וקרם הפנים מתקבל מעליו בצורה טובה. זהו סרום פשוט ובסיסי: לא נצפה שינוי גדול בעור בעקבות השימוש, אולם בהתאם למחירו מדובר במוצר נחמד שיתאים לצעירות ולכאלה שמעדיפות להשאיר את סרום ההיאלורונית שלהן פשוט, ולהשקיע בקרמים אחרים מיוחדים יותר.

מחיר: 59.90 ל-30 מ"ל

חומצה היאלורונית של גרנייה, צילום: יח"צ חו"ל

חדשות הצרכנות

פולה בליק משיקה קיט עם מוצרים מוקטנים לשימוש בחופשה, שאפשר אפילו לעלות איתם למטוס. בקיט ניתן למצוא סבון פנים המכיל תמציות צמחים (60 מ"ל), סרום אנטי איג'יינג המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה (10 מ"ל) ותמצית סרום המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות (10 מ"ל). מחיר הקיט: 199 שקלים. 

הקיט של פולה, צילום: עדי גלעד

חידושים בבדין: הבקבוקים עברו שינוי וכעת הם מגיעים בנראות חדשה, ונוסף אליהם ניחוח בסדרת בדין אקסטרה - ענבר, שמצאנו אותו עדין, פרחוני וממכר, שגם נשאר על הבגדים כיום אחרי שהתייבשו אחרי הכביסה. טווח מחירים: 16.90-19.90 שקלים.

בדין ענבר החדש, צילום: סטודיו 0304

שמפו ומרכך שמן ארגן בסדרת קרליין 10 מצטרפים לשאר מוצרי הסדרה, ומשלבים את השמן המיוחד וטכנולוגיית פרוטאין המשי ללחות וזוהר לאורך זמן, כך על פי החברה. הפורמולה מועשרת גם בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומרכיבי לחות להקניית זוהר וברק. ריח המוצרים פרחוני ועז מאוד, ונשאר על השיער לאורך זמן גם אחרי החפיפה. מחיר: 13.90 שקלים ל-700 מ"ל.

שמפו ומרכך ארגן, קרליין 10, צילום: טל אזולאי

דוריטוס של עלית חוזרים למדף: חטיף התירס בטעם נאצ'ו שב באריזה חדשה ובטעם משודרג כמוצר קבוע, ואילו דוריטוס קול ראנץ' האהוב שישוב במהדורה מוגבלת בלבד. שני הטעמים נזללו כמעט על שקיותיהם ברגע שהגיעו אלינו - הנאצ'ו מתובל מאוד ואילו הקול ראנץ' רגוע יותר. מחיר מומלץ: 3.60-6.90 שקלים.

דוריטוס נאצ'ו, צילום: סטודיו שטראוס

כדאי להכיר