שלום לחורים? בדקנו: מברשת שיניים רוטטת שמפרקת פלאק

חדש על המדף | צילום: גטי אימג'ס

הכפכפים שהצליחו להפתיע אותנו, הבושם הקליל והקיצי בריח דבש והנשנושים הבריאים לשעות הקשות • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם ומספרים לכם מה חשבנו עליהם • וגם: מדור חדשות הצרכנות - ואיתו כל מה שחשוב לדעת

ללכת על ענן

מותג הנעליים ד"ר פלקס מבית הלב הכחול מציע קולקציה חדשה של כפכפי רצועות העשויים מחומר בשם EVA, אתילן ויניל אצטט, שהוא דומה לגומי, קל משקל, רך ואלסטי במיוחד, לא מתבלה בקלות ועמיד במים. הכפכפים מגיעים בצבעי ניוד, אפור ושחור, ואנחנו בחנו את הצבע הניודי - שהוא יותר כתמתם-ורדרד, טרנדי מאוד ולטעמנו. תכננו להשתמש בו כנעלי בית בלבד, אולם גילינו שהכפכף רך ונוח, קל במיוחד ומתאים גם ליציאה מהבית. מגיע במידות 42-36.

מחיר: 125 שקלים

כפכפי רצועות של ד"ר פלקס, צילום: יחסי ציבור

מפרקים את הכתמים

מברשת השיניים הפוטו-אלקטרית של SOLADEY מבטיחה להלבין ולהסיר את הפלאק באמצעות אור ומים בלבד, עם פטנט רשום ביפן, בגרמניה ובארה"ב. יש בה פאנל סולארי שקולט את האור בחדר והופך אותו לאלקטרונים שמפרקים את הפלאק ומלבינים את השיניים, כך לדברי החברה, ואפילו לא צריך להשתמש במשחה. המברשת הגיעה אלינו עם ראש לצחצוח עדין, ובהפעלתה נוצר רטט שלו שתי דרגות. הצחצוח נעים ולא אגרסיבי, אולם לא מבטל את הצורך בחוט דנטלי - אף שבאתר כתוב שאין בו צורך.

כשבדקנו עם החברה נמסר לנו שהנושא לא נבדק מחקרית, ומסרו בנוסף שתהליך ההלבנה איטי ומשמעותו פירוק הכתמים וחזרה לגוון הטבעי. לאחר כחודש שימוש, קשה לחוות דעה בנוגע ליעילות ההלבנה כי עדיין לא ניכר כל שינוי, אבל הצחצוח נוח ויעיל (השתמשנו במשחה לצורך רעננות). האם המברשת אכן מפרקת פלאק וכתמים? נראה שרק הזמן יגיד.

מחיר: 597 שקלים, להשיג באתר החברה

מברשות שיניים של Soladey, צילום: שירלי כפיר

פרוביוטיקה לעור

רשת ד"ר אלמן יוצאת עם סדרת פרוביוטיקה חדשה לעור הפנים, הכוללת סרום, קרם פנים, עיניים ומסיכה. העיקרון שעומד מאחורי קונספט הסדרה הוא לחזק את העור בחיידקים הידידותיים לנו. המוצרים מבטיחים הטבה לעור אדמומי והגנה לתאי העור, ומכילים תמצית ממקור בוטני המגן ומשפר את מחסום ההגנה של העור. אהבנו מאוד את המסיכה - אחרי שימוש בה העור הרגיש רווי ועשיר, ויחד עם הסרום בעל הריח העדין והנעים הורגש שיפור בנראות ובגוון העור. קרם היום מעט כבד לנו לבוקר, וצריך לעסות אותו עד שהוא נספג. קרם העיניים נוח לשימוש, והוא נספג במהירות ומותיר עור נעים. לאחר שימוש של כחודש ימים, לא נראה כי היה שינוי גדול במראה הנפיחות שמתחת לעיניים, אך ניכר כי הוא מזין את העור ומרענן.

מחיר: 420 שקלים לכל מוצר

מוצרים לעור הפנים של ד"ר אלמן, צילום: דני גולן

צללית מאירה

צלליות סטיק חדשות של בובי בראון מבטיחות זוהר רב-ממדי ועמידות ל-24 שעות במרקם שלא נסדק. Hour Long Wear Cream Shadow Stick אינן מצריכות מברשת. שבע מהן בגימור שמרי ושלוש בגימור מולטי-כרום. בדקנו צללית ורדרדה לבייס וחומה להצללה. הסטיק עצמו רך מאוד, וצריך להיזהר במריחה עדינה שלא יישבר. המריחה המתקבלת חלקה ומיטשטשת מעולה בעזרת מברשת לצלליות קרם, אולם גם בעזרת האצבעות, ונראית נפלא גם על קו העיניים התחתון, במראה שמרי-מעושן. הצללית נשארה על העפעפיים פיגמנטית ושלמה עד שעות הערב המאוחרות, והפכה לאחת האהובות עלינו.

מחיר: 175 שקלים

צלליות סטיק של בובי בראון, צילום: יחסי ציבור

אלגנטיות צרפתית

הבושם Vintage של בית הבישום הצרפתי Chabaud משלב, לדברי החברה, זוהר וחום ים-תיכוני עם אלגנטיות ותחכום צרפתי. יש לו בסיס מתוק של קרמל ודבש, וריח נוסטלגי עם טוויסט אוריינטלי, פרחוני, הכולל ציפורן, ילנג-ילנג, טובורוזה, יסמין, ועוד. הבושם המתקתק-עדין החזיק עלינו מעמד לאורך יום שלם, וזה די נדיר. הוא קליל וקיצי, ובהחלט ניכר בו ניחוח הדבש המעודן, שהותיר אחריו שובל ריח שהצליח להתגבר אפילו על ריח סיגריות שננשפו ממש לכיווננו.

מחיר: 549 שקלים, להשיג בבוטיק אינדיבידואל

הבושם Vintage של Chabaud, צילום: יחסי ציבור

הגנה ריחנית

ליראק יצאו עם תחליב הגנה ריחני לגוף בהגנת SPF30. לדברי החברה הוא מעניק לעור מראה מתוח וזוהר, ועשיר בשלושה סוגי חומצות היאלורוניות ופפטידים פעילים ליצירת סינתזת מלאנין למראה גוון עור שזוף. התרסיס נוח ללחיצה וריח המוצר נעים ויוקרתי, אולם הוא די שומני ונדרש עיסוי קל לעור עד לספיגתו המלאה. לא שמנו לב למראה מתוח וזוהר או שזוף שמתקבל לאחר המריחה, והיינו שמחים להגנה גבוהה יותר, אבל המוצר עצמו נוח מאוד לשימוש ומותיר אחריו ניחוח נעים.

מחיר: 199 שקלים

תחליב הגנה ריחני לגוף של ליראק, צילום: אסף לוי

לרעבים בקטנה

תנובה מרחיבה את סדרת "ארוחה בקטנה" ומשיקה לאבנה אסלית וציזיקי פיראוס עם קרקרים במארז אישי. הסדרה כוללת לאבנה אסלית 9% עם 5 קרקרים בגודל 150 גרם, המכילה כ-12 גרם חלבון ל-100 גרם וצזיקי עם 5 קרקרים על בסיס יוגורט עם שום, שמיר ומלפפון בחומץ, בגודל 150 גרם, המכילה כ-7.6 גרם חלבון ל-100 גרם.

חובבי הנשנושים שמחפשים חלופות בריאות לשעות ה"קשות" ציינו כי מדובר במוצר טעים מאוד, המשלב בין גבינות טעימות ולא שמנות עם קרקרים מצוינים. מדובר בפתרון בריא יותר לשעות הביניים, המשלב בין פחמימה לחלבון. ראוי לציין שכמובן שהיינו יכולים להתמודד עם כמות יותר גדולה של קרקרים.

מחיר: 7.2-9.9 שקלים ל-150 גרם

ארוחת תנובה בקטנה, צילום: סטודיו 0304

חדשות הצרכנות

מייקל קורס מוציא קולקציית תיקים חדשה, PRE-FALL 2022, בהשראת הלייפסטייל של מיאמי. בקולקציה: תיק מדגם ELLIOT במראה גיאומטרי עם כיסים חיצוניים בהשראת מכנסי דגמ"ח, תיק SIA במראה חצי מעוגל העשוי עור רך כשבחזיתו עיטור רצועות מלופפות המושחלות בטבעות מתכת, ותיק DOVER בצללית חצי ירח הנלבש בקרוס או בצד הכתף. כל הדגמים מעוטרים בדיטיילז מתכתיים המוסיפים זוהר מוקפד - כמו מנעולים, שרשרת חוליות, אבזמי לוגו, ניטים, אבני חן וסוגרים ממותגים. טווח מחירים:  219-1290 שקלים, להשיג בחנויות הדגל של המותג, בחנויות פקטורי 54 ובאתר.

תיק מייקל קורס, 1090 שקלים. צילום: יח"צ

פריגת משיקה שני משקאות אכילים, בטעם מלון עם קוביות אלוורה ובטעם פינקולדה (ללא אלכוהול) עם קוביות ג'ל קוקוס. המוצרים החדשים, "פריגת קוביות", יושקו בבקבוקים אישיים בגודל 315 מ"ל, ויש בהם 40 קלוריות ל-100 מ"ל. אנחנו אהבנו במיוחד את טעם הפינקולדה, שקוביות הג'ל האכילות הוסיפו לו "קיק" מיוחד.

משקה פריגת קוביות. צילום: יח"צ

ללין משיקה בשיתוף דיסני מהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח שיוצאת בישראל, יפן וקנדה. הקולקציה בניחוח ויולט אמבר מעוצבת בגוונים הולוגרפיים, בכיכובם של הדמויות מדיסני: מיקי מאוס ומיני מאוס, דונלד דאק ודייזי דאק. בין הפריטים בקולקציה: קרם גוף בדמותו של מיקי מאוס, קרם ידיים בדמותה של מיני מאוס, תיק רחצה באיור מיקי מאוס ומגוון מארזים עם מוצרי הקולקציה החדשה. מחיר: החל מ-49.90 שקלים ועד 99.90 שקלים.

קולקציית ללין ודיסני. צילום: עידן מלכה

מותג הדאודורנטים גרנייה מינרל יוצא בנראות ירוקה ואחידה ועם אריזות חדשות הניתנות למיחזור. מדובר באותן סדרות המוצרים המוכרות, בגרסת רול-און ובגרסת ספריי - רק בשינוי אריזה; ידידותית ומתחשבת יותר בסביבה. הרכיבים הטבעיים מופקים מסלע ממקור וולקני, הידוע כסופח זיעה וביכולתו לספוג פי 5 יותר מטלק. בנוסף, הפורמולה מכבדת את הטרנספירציה (אידוי מים מהגוף) הטבעית של העור. מחיר מומלץ: 13.90 שקלים.

דאודורנטים של גרנייה מינרל. צילום: יח"צ

סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים בטעמי תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה של Pick'a Fruit מגיעות למדפים בישראל. מדובר בסוכריות רכות המכילות כ-50% פרי, מועשרות בוויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים - אנחנו אהבנו במיוחד את טעם המנגו-פסיפלורה שהתחסל כמעט מיידית. מחיר מומלץ: כ-10-12 שקלים לאריזת 120 גרם.

סוכריות פרי בתוספת ויטמינים. צילום: יעל האן

סדרת מוצרים חדשה של פינוק - פינוק בייבי - מציגה מוצרים שפותחו במיוחד לעור התינוק - ללא פארבנים, נבדק דרמטולוגית, ללא תוספת צבעים מלאכותיים ובתוספת תמצית קמומיל ואלוורה.
הסדרה החדשה, שמפו ואל סבון, תושק ב-2 סוגי אריזות - בקבוק עם פקק ובקבוק עם משאבה לנוחות שימוש מיטבית בזמן המקלחת. מחירים: 13.90 עד 19.90 שקלים ל-700 מ"ל, 9.45 עד 21.90 שקלים ל-900 מ"ל.

פינוק בייבי. צילום: סטודיו 0304

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר