הפעם עד ה-19.5. צילום: קוקו

השרה רגב עוצרת את הקמת המרכז של וויז בישראל

שרת התחבורה זועמת על וויז שאינה חוזרת לישראל • היא החליטה לעצור את הקמת המרכז ומתחילה מו״מ עם חברות אחרות

שרת התחבורה מירי רגב הורתה לעצור את תהליך הרמת המרכז של וויז בנתב״ג. המהלך של רגב בא לאחר שוויז לא חוזרת לטוס לישראל ואין לה צפי לחזרה.

סהר אברהמי%2C עורך מדור התיירות%2C מסביר על כך שוויז אייר רוצים להקים בסיס בישראל ומסביר האם זה ישרת את הצרכן הישראלי. %2F%2F היום פלוס

מסביבתה של רגב נמסר ל״היום״ כי השרה חילקה את התהליך לשני חלקים. החלק הראשון הוא להקים מרכז לחברה זרה בנתב״ג וזה ימשיך כרגיל.

החלק השני הוא המו״מ בין משרד התחבורה לוויז שהוא יפסק ויתחיל במקומו מו״מ עם חברה זרה אחרת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...