אחד האתגרים של חברות הביטוח בעידן המודרני הוא ייעול וקיצור פרקי הזמן מהרגע שלקוח פונה לחברה עד שהוא מקבל את הפתרון המדוייק ביותר לפניה שלו. התהליך הזה, בעידן המודרני, מחייב הטמעה של כלי בינה מלאכותית בתהליכים האלה אבל זה יוצר אתגר חדש: כיצד מטמיעים את הכלים האלה בצורה מדוייקת ביותר ומאופיינת ביותר כדי שהתהליך יענה בצורה מייטבית על האתגרים האלה.
כלל ביטוח לקחה את הנושא הזה צעד קדימה וערכה האקתון עם עובדי החברה במסגרתו הם העלו את האתגרים בשירות ואפיינו את הכלים שייעלו את הטיפול בפניות הלקוחות. כלל ביטוח שילבה בתהליך הזה את מיקרוסופט כדי שהחברה תוכל לייצר את פתרונות הבינה המלאכותית בהתאם לאפיון של עובדי כלל ביטוח.
למעשה מדובר בשנה השלישית ברציפות שכלל ביטוח יוזמת האקתון פנים ארגוני לחדשנות בביטוח בשיתוף עם Microsoft, והשנה, עסק ההאקתון בשדרוג חווית הלקוח ופיתוח פתרונות חדשים הקשורים לעולם זה.
במסגרת ההאקתון, עובדי כלל ביטוח העלו רעיונות ופתרונות חדשניים למתן מענה לאתגרים הנוגעים לליבת העסקים של החברה. המשתתפים גיבשו יוזמות, הגדירו מטרות ברורות, קבעו מדדים להצלחה והעריכו ROI פוטנציאלי.
הצוותים שעלו לגמר לוו על ידי מיקרוסופט שסיפקה מעטפת כלים מתקדמת בתחום הבינה המלאכותית והעבירו להם הכשרות מקצועיות.
בכלל ביטוח אומרים ששילוב שירותי הבינה המלאכותית מאפשר גמישות במודל העבודה הארגוני, העברת מידע באופן יעיל ומהיר בין היחידות השונות בארגון, פיתוח שירותים חדשניים, וכן המשך הענקת שירות מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות החברה.
מירי גלבורט, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת מערכות מידע ומנכ"לית כללIT , הוסיפה: זו שנה שלישית שאנו מקיימים בכלל ביטוח ופיננסים את האקתון החדשנות בביטוח.
אנו מאמינים שטכנולוגיה היא לא מטרה בפני עצמה – אלא הדרך להעצמת חוויית הלקוח ושיפור תהליכים פנימיים, ואני גאה להגיד שהרעיונות שמוצגים במהלך ההאקתון כה אפקטיביים ומוצלחים, שבכל שנה מימשנו בין חמישה לשבעה פרויקטים, חלקם כבר עובדים מזה תקופה בסביבת היצור ואנחנו רואים את התוצאות שלהם בפועל.
השילוב של חוסן פיננסי עם חדשנות טכנולוגית, תשתיות מתקדמות ותרבות ארגונית של יצירתיות הוא שמאפשר לכלל להמשיך ולהוביל את החדשנות בענף הביטוח, ואני שמחה על שיתוף הפעולה הפורה עם מיקרוסופט ישראל, המאפשר לנו להמשיך ולייצר עבור לקוחותינו חוויית שירות פשוטה, מותאמת אישית ומעצימה".
איסר אלישקוב, מנהל הלקוח במיקרוסופט, הוסיף: "אנחנו משקיעים משאבים רבים בשוק הפיננסים והשימושים של טכנולוגיית הבינה המלאכותית לטובת שדרוג ענף הביטוח. שיתוף הפעולה עם חברת כלל ביטוח ופיננסים מאפשר לחברה לעבור תהליך ייעול פנימי ולהעניק את השירות הטוב ביותר לעובדים וללקוחות בדרך הקלה והמהירה ביותר. השותפות הזו היא דוגמה מצוינת לאופן שבו חדשנות וטכנולוגיה הופכות לחלק בלתי נפרד מהמציאות העסקית".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו