כמו בנטפליקס: yes תתחיל להציג פרסומות ב-VOD

yes חתמה על הסכם עם RGE וחברת קידום התוכן טאבולה להצגת פרסומות מטורגטות בערוצי הנישה • הפרסומות ישולבו כווידאו לפני צפייה בתכני VOD בדומה לפרסומות ביוטיוב • המהלך מהווה איום ישיר על נתח שוק הפרסום של הערוצים המסחריים

הטעיות בפרסומות. צילום: GettyImages

אחרי שנים של היערכות, שיחות ולחצים מכל סוג ומין אפשריים יוצאת היום (שלישי) הפלטפורמה הרב ערוצית yes במהלך עסקי משמעותי. החברה תתחיל למכור פרסומות בערוצי הנישה בפלטפורמה במה שמהווה עבורה דריסת רגל ראשונה בשוק שמוערך בשווי כספי של כ-2 מיליארד שקל.

בשלב הראשון חתמה yes על הסכם משולש עם חברת RGE שמפעילה את ערוצי הספורט 5 וערוצי ילדים, ועם טאבולה שעוסקת במכירת פרסומות מטורגטות, במודל שלפיו טאבולה ו-RGE ישווקו את הפרסומות.

אילן סיגל, מנכ"ל yes, צילום: רמי זרנגר

נציין כי RGE שנמצאת בבעלות משפחת רקנטי, נפרדה מהשותפות עם קשת בפלטפורמת free tv. ההסכם של yes עימה ועם טאבולה נחתם ל-3 שנים וצפוי להגדיל את הכנסות yes בעשרות מיליוני שקלים בשנה בתקופה זו.

הפרסומות ישודרו באפליקציית yes ולא בממירים הרגילים שכן שידור פרסומות בממירים הרגילים לא מתאפשר כרגע בגלל איסור בחוק השידורים שהוא חלק מהרפורמה הגדולה של שר התקשורת שלמה קרעי.

בכך תהפוך לחברת הטלוויזיה הרב ערוצית הראשונה בישראל שתשיק החל משנה הבאה מודל פרסום בדומה לשחקניות גלובליות מובילות דוגמת +SKY, CANAL ונטפילקס.

ירון שגב, RGE,

מנכ"ל yes אילן סיגל אמר: "שילוב פרסום ממוקד בפלטפורמות הטלוויזיה על גבי האינטרנט הפך לסטנדרט עולמי - מדובר באחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר בתחום המדיה".

כחלק מהמהלך yes תוכל להציע ללקוחות +yes ו- +STING מסלולים מותאמים, כאשר שילוב הפרסום, צפוי להיות מוגבל, נקודתי וייעשה בהדרגה. הפרסום לא יופיע כלל בתכני הילדים, בתכנים בתשלום ובמהלך התכנים המשודרים אלא רק לפני הצפייה בהם, כך שלא תיפגע חוויית הצפייה. מדיניות הפרסום תיקבע על ידי yes, בעוד RGE וטאבולה יובילו את תהליך המכירה והתפעול מול המפרסמים באמצעות פלטפורמות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות.

ירון שגב, מנכ"ל קבוצת התקשורת RGE אמר כי: "אנחנו גאים להרחיב את פעילות המסחרית שלנו בראשותו של מנכ"ל חטיבת הסחר, יניב אופיר, ולספק ללקוחותינו שירותים איכותיים נוספים. שיתוף הפעולה הייחודי בין RGE לטאבולה מספק למפרסמים פתרון 360 באמצעות כלים חדשנים וממוקדי קהל. אנחנו מודים ל-yes על האמון והבחירה בחטיבה המסחרית של הקבוצה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר