בנק הפועלים. צילום: בנק הפועלים

יותר מ-100 אלף בחרו: הלקוחות מסתערים על ההטבה החדשה של בנק הפועלים

יום אחד בלבד עבר מאז הבנק פתח את האפשרות לבחור בין מענק של 100 שקל במזומן לקבלת שתי מניות • למרות הנתונים, בבנק חוששים שהפוטנציאל לא ימוצה במלואו בשל בעיית נגישות

בנק הפועלים פתח אתמול (שלישי) בפועל את האפשרות לממש את ההטבה החריגה מאוד בנוף הבנקאי בישראל - והלקוחות מסתערים. 

מנתונים שהגיעו ל"ישראל היום" עולה התמונה הבאה: פחות מיממה לאחר פתיחת האפשרות לבחירה בין קבלת 2 מניות לבין מענק במזומן בסך 100 שקל ללקוחות הבנק, יותר מ-100 אלף מלקוחות הבנק (יותר מ-10% מהלקוחות הזכאים) השתתפו במהלך וכבר בחרו בין קבלת מניות או מזומן.

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים, צילום: יונתן בלום

מעבר להטבה שמעניק בנק הפועלים ללקוחות הרי שמדובר במצבע לוגיסטי לא קטן שכן ניתן לממש את ההטבה באמצעות האפליקציה או אתר האינטרנט של הבנק אבל מאחר ומדובר במיליון זכאים הרי שהמבצע הלוגיסטי הזה כולל מימוש ההטבה באמצעות המוקדים הטלפוניים וכן הלאה.

בבנק מנסים להנגיש את המידע בכל דרך אפשרית, אבל החשש היה שיש לקוחות שנגישים פחות לכלי התקשורת המסורתיים או לאמצעים דיגיטליים ולכן הם יתקלו בקשיים במימוש ההטבה ולכן ביצוע כזה תוך פחות מיממה מפיג לא מעט מהחשש שההטבה תגיע לכל מי שזכאי לה. אגב, תהליך הבחירה פתוח עד ה-9.9.25.

כך או אחרת, בנק הפועלים יצא בימים האחרונים במבצע שכולל חלוקה של שתי מניות של הבנק בשווי כספי של 124 שקל או קבלת מענק במזומן של 100 שקל.

באופן עקרוני חלוקת המניות נועדה להגביר את המודעות של הלקוחות למהלכים אסטרטגיים כשרחד מהם הוא הגברת המודעות למסחר בשוק ההון. בבנק מעוניינים שהלקוחות ירגישו בחשבון הבנק מה המשמעות של החזקת מניות, את הנודתיות שלהן ואת המשמעות של חלוקת הדיבידנדים ולכן, למרות שמדובר בסכום קטן יחסית שאינו משנה חיים, הוא אמור להגביר את המודעות למסחר בבורסה ואולי בדרך זו יגביר את המודעות בניהול מושכל של ההון הפנוי של משקי הבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...