אחרי כשנתיים של פיתוח, קבוצת תדיראן מודיעה היום (ראשון) על פלטפורמה ישראלית חכמה לניהול אישי של מיזוג האוויר – “MY TADIRAN”, עם יכולות למידה מבוססות AI, שיאפשרו בין היתר התאמה אישית של המזגן לצורכי הבית.
למעשה, מדובר באפליקציה חכמה לניהול ושליטה במיזוג האוויר בבית ובעסק, שבין היתר תאפשר להתאים באופן אישי ואוטומטי את פעולות המזגן לאורך השבת - בעזרת הפעלה וכיבוי אוטומטיים בהתאם לזמני כניסת ויציאת השבת, לפי אזור מגורים.
בנוסף, המערכת תאפשר התאמה אישית מלאה - בזכות כפתורים אישיים ושמירת העדפות משתמש בלחיצה אחת.
האפליקציה תאפשר שליטה מרוכזת לכל הבית (ניהול מספר מזגנים, חדרים ומשתמשים ממשק אחיד), כיבוי אוטומטי לפי מיקום (זיהוי התרחקות של מעל 20 ק”מ מהבית וכיבוי המזגן לצמצום בצריכת החשמל).
כמו כן, תינתן אפשרות לקבוע טיימרים להפעלה וכיבוי עתידי (תזמון פעולת המזגן לפי שגרת היומיום) לצד שירות לקוחות פרימיום מתוך האפליקציה (לחצן לחיבור מהיר אל שירות הלקוחות, תיעדוף התקנות, קבלת התראות וזיהוי תקלות - עוד לפני שהמשתמש פונה בעצמו לשירות).
לצד כל אלה, האפליקציה תאפשר חיבור מהיר ואינטואיטיבי וזיהוי של המזגן בעזרת צילום - וחיבורו באמצעות מנגנון AI מתקדם ללא צורך בטכנאי.
“בעולם שבו רוב האפליקציות הן פתרונות מדף של יצרנים חיצוניים, MY TADIRAN היא פיתוח ישראלי עצמאי – מחובר מקצה לקצה למערכות השירות שלנו, ומותאם באמת לצרכן המקומי”, אומרת נופר ממרוד, סמנכ”לית השיווק והדיגיטל של תדיראן גרופ. “מדובר בפריצת דרך משמעותית ובקרוב נשיק את האפליקציה גם ללקוחותינו בעולם.”
איך זה עובד?
האפליקציה פותחה בישראל על ידי מחלקת הדיגיטל של תדיראן, בשיתוף חברת הטכנולוגיה Commit, תוך שימוש בפלטפורמות הענן וה-IoT של Amazon, ובעיצוב חכם מבית Pitango UX.
מדובר בפיתוח עצמאי של תדיראן, קצה-לקצה, שמותאם לצרכים של השוק המקומי – ומאפשר אינטגרציה מלאה עם שירות הלקוחות של תדיראן.
הטכנולוגיה שמאחורי האפליקציה כוללת תשתית IoT דו-כיוונית (Device-to-Cloud ו-Cloud-to-Cloud), ניתוח נתונים בזמן אמת ובינה מלאכותית הלומדת את הרגלי השימוש של המשתמש ומתאימה את פעולת המזגן בהתאם. החיבור הישיר למערכות השירות של תדיראן מאפשר מתן מענה מהיר ופרואקטיבי בזמן אמת.
לפי נתוני החברה, כבר בשלב ההרצה נרשמה היענות של 97% מהמתנסים בגרסת הבטא שחיברו את האפליקציה למזגן, והמשיכו להשתמש באפליקציה באופן שוטף. תדיראן מעריכה כי מספר ההורדות צפוי להגיע למאות אלפים כבר בשנה הראשונה, מתוך פוטנציאל של למעלה משני מיליון מזגנים תואמים בשוק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו