חברת כרטיסי האשראי Max נחשבת למחוללת תחרות. באופן עקרוני בחברה החליטו לפני מספר שנים להגביר את הפעילות בתחומי מועדוני הלקוחות למרות זאת החברה לא התמודדה על רכישת מועדוני לקוחות גדולים כמו הנוסע המתמיד של אל על, שופרסל וכן הלאה אבל היא מקימה היום (שני) מועדון לקוחות חדש.
אז רגע לפני עונת הטיסות והחופשות של הישראלים בחו"ל Max עושה עוד שלב ביישום האסטרטגיה הזו והיא משיקה את המועדון שלה לעולמות הטיסה והנופש וכך מי שיעשה שימוש בכרטיסי האשראי של החברה, יוכל לצבור כסף שישמש אותו לחופשה הבאה. Max שיכללה את הנושא והיא למעשה תהיה זו שתמכור את הטיסות וחבילות הנופש במהלך שיכול להיות מנוע צמיחה מעניין שלה.
בסקר שביצעה החברה בדצמבר 2024 ע"י קבוצת גיאוקרטוגרפיה, בקרב מדגם מייצג, נמצא כי כ-76% מהישראלים העידו שטסו לפחות פעם אחת בשנתיים האחרונות, ולמעלה מ-50% טסו לפחות פעמיים, זאת על אף המצב הבטחוני.
עוד עלה בסקר כי כ-81% מהישראלים מזמינים לעצמם את החופשות (טיסות, מלונות ואטרקציות) ולא נעזרים בסוכן נסיעות, 72% מהלקוחות מזמינים בנפרד טיסות, מלונות ואטרקציות, ו-66% מלקוחות העידו שמעדיפים להזמין חופשה "בסיסית" כדי לחסוך.
שגית דותן, מנכ"לית Max : "תחום התיירות הוא יעד אסטרטגי עבור Max והעמקת הפעילות של בתחום היא חלק מתפיסת העולם שלנו: להרחיב את הצעת הערך הפיננסית לתחומים נוספים, לצד המשך הובלת החדשנות בעולמות הפיננסיים והמחויבות ליצירת הצעות ערך מובילות ללקוחותינו.
"חופשה היא אחת ההוצאות הגדולות של משקי הבית, אנחנו מתכננים אותה בהתרגשות ומצפים בקוצר רוח ליציאה מהשגרה. מעכשיו, כל לקוחות Max יוכלו להזמין חופשה וכבר להתחיל לתכנן את החופשה הבאה, בעזרת הכסף שיקבלו בחזרה וימתין למימוש ב-Max Travel".
רפי שאולי, סמנכ"ל לקוחות פרטיים,Max : "אנחנו הישראלים אוהבים את החופש שלנו בחו"ל כנראה יותר מכל עם אחר, אנחנו משקיעים מאמצים רבים במחקר, השוואה וחיפוש אחר ההצעה הכי אטרקטיבית. היום אנחנו מביאים פלטפורמה חדשנית, שמשנה את האופן שבו רוכשים טיסות וחופשות, ומייתרת את המאמצים בתהליך החיפוש וההשוואה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו