הסטארט אפ הישראלי שטוען שפיצח את הקידום האורגני ב-ChatGPT השלים גיוס של מיליוני דולרים

הקונצנזוס בעולם השקעות הון הסיכון מפנה יותר משאבים לפיצוח עסקי של עולמות הבינה המלאכותית • הסטארט אפ הישראלי Brandlight טוען שפיצח את השיטה לקידום אורגני במנועים המבוססים בינה מלאכותית והוא השלים בימים האחרונים גיוס של כמה מיליוני דולרים • כל הפרטים על התעשיה החדשה שנולדה כאן בישראל

בינה מלאכותית (אילוסטרציה). צילום: shutterstock

והנה לאט לאט (או מהר מהר) נולדה לה תעשיה חדשה בעולמות ההייטק ואל תטעו, ישראל מתגלה כמעצמה גם בעולמות האלה - קידום במנועי הבינה המלאכותית. עכשיו נסביר בקליפת אגוז מה קורה כאן: באופן עקרוני קידום במנועי חיפוש הוא תעשייה מפותחת מאוד אז אם כולם מבינים ומפנימים שהעולם הולך לעולמות של חיפוש באמצעות מנועים כמו ChatGPT או דומיו הרי שצריך לפצח את נושא הדיקום שם.

מייסדי Brandlight, צילום: באדיבות Brandlight

סטארט אפ ישראלי, פועל במלוא העוצמה לפצח את הנושא הזה והמשקיעים? הם אוהבים את הסיפור הזה. הסטארטאפ Brandlight, מפתח פלטפורמה לקידום ארגונים בחיפושי AI והוא גייס בשימים האחרונים במסגרת סיבוב "פרה-סיד" 5.75 מיליון דולר בהובלת Cardumen Capital ו-G20 Ventures.

המערכת של Brandlight מאפשרת תיאורטית, למותגים להשפיע על הטקסטים שנוצרים על ידי מנועי AI כדי להבטיח שהתוכן והמסרים שלהם יוצגו באופן מדויק ובהתאם למטרות העסקיות שלהם. בכך למעשה להבטיח את אמינות המסרים ולוודא שיתמכו בערכי וביעדי המותג.

 הפלטפורמה הופכת את החיפוש מבוסס AI מערוץ פסיבי לכלי שיווקי רב-השפעה. שהיא מספקת כלי מדידה והשפעה המאפשרים לחברות לבצע אופטימיזציה של הנוכחות שלהם בחיפושי ה-AI. Brandlight עובדת עם חברות Fortune 500 וסוכנויות גלובליות מובילות, בהן חברות הרכב, הסלולר והפיננסים הגדולות בעולם.

מהחברה נמסר כי מחקרים מעודכנים חושפים את המעבר המהיר לחיפוש מבוסס AI. בעונת החגים של סוף 2024 נרשם זינוק של 1,300% בכניסה לאתרי קמעונאות בארה"ב ממקורות מבוססי בינה מלאכותית לעומת השנה הקודמת. סקר נוסף מצא כי 39% מהצרכנים בארה"ב השתמשו ב-GenAI לצורך קניות מקוונות, כאשר 53% מתכננים לעשות זאת השנה.

Brandlight הוקמה בשנת 2024 על ידי אימרי מרקוס, מנכ"ל, אורי גפני (COO) ודידי דבש (CTO), שלושתם יזמים חוזרים בעלי רקע עשיר ביזמות והשקעות.

אימרי מרקוס, מייסד שותף ומנכ"ל Brandlight: "יותר ויותר צרכנים מקבלים החלטות רכישה בעזרת מנועי ה-AI. קידום אתרים מסורתי (SEO) כבר לא מספיק, וחברות מבינות שהן חייבות להשפיע באופן פעיל על הדרך שבה מנועי AI אותן.

"החברות שעובדות איתנו מבינות את המשמעות של השינוי הטקטוני הזה ורוצות להבטיח לעצמן עמדה דומיננטית בעידן שבו - מה ש-ChatGPT אומר עליי - יכול לקבוע את הצלחת המותג. המערכת שלנו מנתחת עשרות מיליוני שאלות ותשובות במנועי ה-AI השונים כדי להבין ולנתר איך הבינה המלאכותית תופסת את המותג לאורך זמן. מיד אחר כך הפלטפורמה מאפשרת לעסק למקסם את הנוכחות שלו בחיפושי AI על ידי הטמעה של האסטרטגיות המשמעותיות ביותר עבורו".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר