גל עליות המחירים נמשך: "אסם נסטלה" מייקרת מוצריה בשיעור של עד 9%

עליית המחירים תחול על קפה, שוקולד, קטשופ ורטבים, טבעול וסלטי צבר • בכך מצטרפת החברה ל"שטראוס" ו"יוניליוור" שכבר העלו מחירים בתקופה האחרונה • ב"אסם נסטלה" מסבירים את העלאת המחירים בשל "התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם והאריזה"

פתי בר במילוי בטעם עוגת גבינה. צילום: סטודיו אסם

"אסם נסטלה" מצטרפת לגל עליות המחירים ומייקרת את מוצריה לאחר "שטראוס" ו"יוניליוור" בשיעור של 4-9 אחוזים. 

הקפה מתייקר ב-9 אחוזים, קטשופ ב-5 אחוזים, הרטבים ב-7 אחוזים, מוצרי טבעול וצבר ב-8 אחוזים, ושוקולד ומאפה עד 7 אחוזים .  הפתי בר מתייקרב-4 אחוזים.

מפעל אסם, צילום: משה שי

"אסם נסטלה" הודיעה היום (חמישי) ללקוחות החברה כי "בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם והאריזה, עלויות ייצור ועלויות לוגיסטיקה במפעלי החברה בישראל, אנו נאלצים לעדכן את המחירון ללקוחות החברה של חלק ממוצרי החברה בקטגוריות: קפה, שוקולד ומאפה, קטשופ ורטבים, טבעול וצבר, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ממחירון כלל מוצרי החברה".

עוד נמסר מהחברה כי "עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות וייכנס לתוקפו ב-1.1.25".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר