קבוצת קסטרו-הודיס, מהמובילות בענף האופנה בישראל, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024.
הכנסות הקבוצה ברבעון השני צמחו ב-17.1% והסתכמו ב-537.6 מיליון ש"ח, לעומת 459.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה נבעה מגידול של 19% במכירות החנויות הזהות, כאשר מגזר אופנת ההלבשה צמח ב-18%, אביזרי האופנה ב-21%, והטיפוח והקוסמטיקה ב-44%.
הרווח התפעולי זינק ב-62% והסתכם ב-87.7 מיליון ש"ח, המהווים 16.3% מההכנסות, לעומת 54.1 מיליון ש"ח (11.8% מההכנסות) ברבעון המקביל. הרווח הנקי עלה ב-69% ל-56.7 מיליון ש"ח.
הקבוצה מדווחת על איתנות פיננסית גבוהה עם יתרות מזומנים של 210 מיליון ש"ח נכון ל-30.6.2024, ועודף מזומנים על חוב פיננסי של 164 מיליון ש"ח. מתחילת השנה, פרעה הקבוצה הלוואות בנקאיות בהיקף של 171 מיליון ש"ח.
נכון למועד פרסום הדוח, מפעילה ״קסטרו-הודיס״ 343 חנויות ודוכנים בישראל ו-7 בחו"ל.
יאיר אוחיון, מנכ"ל הקבוצה, מסר: "התוצאות משקפות את הביקושים הערים למותגי הקבוצה לצד המשך יישום צעדי ההתייעלות. אנו ממשיכים בפיתוח והרחבת פעילות כלל המותגים, כולל התרחבות בארה"ב״.

