קבוצת קסטרו-הודיס, מהמובילות בענף האופנה בישראל, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024.
הכנסות הקבוצה ברבעון השני צמחו ב-17.1% והסתכמו ב-537.6 מיליון ש"ח, לעומת 459.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה נבעה מגידול של 19% במכירות החנויות הזהות, כאשר מגזר אופנת ההלבשה צמח ב-18%, אביזרי האופנה ב-21%, והטיפוח והקוסמטיקה ב-44%.
הרווח התפעולי זינק ב-62% והסתכם ב-87.7 מיליון ש"ח, המהווים 16.3% מההכנסות, לעומת 54.1 מיליון ש"ח (11.8% מההכנסות) ברבעון המקביל. הרווח הנקי עלה ב-69% ל-56.7 מיליון ש"ח.
הקבוצה מדווחת על איתנות פיננסית גבוהה עם יתרות מזומנים של 210 מיליון ש"ח נכון ל-30.6.2024, ועודף מזומנים על חוב פיננסי של 164 מיליון ש"ח. מתחילת השנה, פרעה הקבוצה הלוואות בנקאיות בהיקף של 171 מיליון ש"ח.
נכון למועד פרסום הדוח, מפעילה ״קסטרו-הודיס״ 343 חנויות ודוכנים בישראל ו-7 בחו"ל.
יאיר אוחיון, מנכ"ל הקבוצה, מסר: "התוצאות משקפות את הביקושים הערים למותגי הקבוצה לצד המשך יישום צעדי ההתייעלות. אנו ממשיכים בפיתוח והרחבת פעילות כלל המותגים, כולל התרחבות בארה"ב״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו