פיתוח טכנולוגי חדש נועד לייעל את תהליך הרכישה של דירות בישראל

אתר ישראלי מבוסס בינה מלאכותית ישדך בין רוכשי דירות ליזמים המשווקים דירות חדשות

״לוקי״ (LooKey), אתר ישראלי המשדך בין שוכרים לבעלי דירות. צילום: .

״לוקי״ (LooKey), אתר ישראלי המשדך בין שוכרים לבעלי דירות באמצעות כלי בינה מלאכותית, פיתח כלי טכנולוגי חדש שישדך בין רוכשי דירות ליזמים המשווקים דירות חדשות. הרוכשים יוצרים פרופיל חיפוש באתר, מגדירים קריטריונים שחשובים להם והיזמים ישגרו אליהם דירות בהתאמה אישית.

לוקי מבוסס על טכנולוגיית התאמות חדשנית מייצר התאמות בצורה אוטומטית בין רוכשים פוטנציאלים ליזמים. בלוקי ההתאמות מוצגות קודם כל ליזמים אשר להם מלאי דירות אשר איננו מפורסם באופן פומבי ואלה משגרים ביוזמתם פניה לרוכשים הפוטנציאלים, עם כל הפרטים על הדירה, על פי המלצות המערכת.

״לוקי״ (LooKey), אתר ישראלי המשדך בין שוכרים לבעלי דירות, צילום: .

לאחר שהיזמים שלחו את פרטי הדירה המתאימה, ההתאמה נחשפת בפני הרוכשים הפוטנציאלים, אשר מקבלים את כל המידע הרלוונטי שהם זקוקים לו, מבלי לדבר עם אנשי מכירות ומבלי להגיע לפגישה ובמידה והם מעוניינים, הם מוזמנים ליצור קשר עם היזמים דרך הוואטסאפ ולהתקדם לפגישה.

הפיתוח של לוקי מאפשר לרוכשים הפוטנציאליים להיות פאסיביים בתהליך איתור הדירה המתאימה להם, כל שעליהם לעשות הוא לייצר פרופיל חיפוש חד פעמי, הכולל את דרישות החיפוש ולאיזו מטרה מיועדת רכישת הדירה, ודירות רלוונטיות יגיעו אליהם בפוש לנייד כל פעם שיזם משגר אליהם מודעה.

״לפני הפיתוח החדש של לוקי, מי שחיפש לקנות דירה חדשה מקבלן היה צריך לחפש את הפרויקטים בעיר המבוקשת, להשאיר פרטים באתרים של פרויקטיםשונים, לקבל שיחות טלפון מאנשי המכירות בכל פרויקט וזאת רק על מנת לקבל פרטים בסיסים כמו מחיר ותאריך אכלוס. מדובר בתהליך מסורבל ומייגע וזה עוד לפני שהחל תהליך רכישת הדירה בפועל", אומרת מירן בן דוד, מייסדת ומנכ"לית החברה. "לוקי מייעל את תהליך החיפוש והרכישה של דירות חדשות מקבלן ולראשונה בישראל, מאפשר לרוכשי דירות פוטנציאלים לקבל את כל המידע על דירות המתאימות להם, מיזמים שונים באופן פאסיבי ובמקום אחד״.

מירן בן דוד, צילום: רונה בירנפלד

פלג דודוביץ', מנכ"ל ומייסד ״פרופדו״, חברת ההתחדשות העירונית המתמחה בטכנולוגיות נדל"ן ונסחרת בבורסה בתל-אביב, השותפה במיזם, הוסיף: ״הפיתוח החדש של לוקי נותן לרוכשי הדירות יתרון יחסי באמצעות כלי טכנולוגי חכם שחוסך זמן ומאמץ בתהליך חיפוש וקניה של דירה חדשה מקבלן והמצד השני מעצים את יכולות השיווק והמכירה של יזמים משום שהוא פותח שער לקהל לקוחות רחב ומגוון יותר מאי פעם״.

פלג דוידוביץ, צילום: מקסים דיקשטיין
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר