מטורף: הישראלים הוציאו 735 מיליון שקלים לפני החג

מדובר על עלייה של 14% בהוצאות באשראי לעומת השעות המקבילות בערב פסח בשנה שעברה • הנתונים מושפעים מגידול במספר הישראלים שנשארו השנה בארץ • גורם בכיר בענף הקניונים: רואים פדיונות וסלי קנייה גבוהים במיוחד

קניון TLV ביום עמוס (ארכיון). צילום: טל איזק

טירוף פסח: בין השעות 08:00 ל-14:00 היום (שני), הוציאו הישראלים סכום של 735.05 מיליון שקלים באשראי - כך מדווחת חברת שבא, מנהלת ומפתחת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי.

בחרו בשופינג: המונים במרכזי הקניות ברחבי הארץ ביום הבחירות (ארכיון) // יניב זוהר, ביג מרכזי קניות

עולה כי במהלך היום נרשמו עומסים בהוצאות ובפעולות בכרטיסי אשראי על ידי הציבור הישראלי, כשלפי החברה, בין השעות 8:00 עד 14:00 נרשמו היום במערכות הוצאות בסכום כולל של 735.05 מיליון ש״ח. מדובר על עלייה של 13.9% בהוצאות לעומת השעות המקבילות בערב פסח תשפ״ג שחל ב-5 באפריל 2023, במהלכן נרשמו הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 645.51 מיליון ש״ח.

קניות לחג הפסח, צילום: הרצי שפירא

הדקה העמוסה ביותר היום הייתה 12:02, עם היקף רכישות של 3.15 מיליון שקלים, וקצב של יותר מ-15,500 עסקאות בדקה. כבר במהלך השבוע האחרון נרשמה עלייה בהוצאות הציבור ברשתות המזון, גם על רקע ההצטיידות בשל המתיחות הביטחונית מול איראן.

גורם בכיר בענף הקניונים אמר ל"ישראל היום": "על רקע הגידול במספר הישראלים אשר נשארו בארץ, אנחנו רואים גידול במספר המבקרים בצורה משמעותית בחג הנוכחי, וכן גידול בפדיונות ובסלי הקנייה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר