"בתקווה לאחדות ושגשוג עם ישראל": הקמפיין החדש של רובי ריבלין

לרגל שנתו ה-100 עולה קמפיין חדש של יכין: "הרבה יותר מירקות" בהשתתפות נשיא המדינה לשעבר • מהחברה נמסר: "אנחנו בלתי נפרדים מהמרקם הישראלי" • הקמפיין יעלה לאוויר באמצע חודש אפריל לפני חג הפסח

הקמפיין של הנשיא לשעבר ריבלין . צילום: יח"צ מותג יכין

מותג המזון יכין, המתקרב לשנתו ה-100, עולה בקמפיין מיתוגי חדש ברוח הישראליות, השורשיות והחיבור לחקלאים עם המסר המרכזי: "יכין – הרבה יותר מירקות".

רובי ריבלין, צילום: אורן בן חקון

את הקמפיין מלווה נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין. מהחברה נמסר כי הוא מלווה את הקמפיין "בקולו הייחודי מספר את סיפורו של המותג, סיפור על ישראליות, משפחות רב-דוריות, שורשים והזיקה לאהבת הארץ ותושביה, סיפור שאין כמוהו כדי לספר אותו".

עוד מסרו בחברה כי "בצביון קולו הייחודי והאהוב, כבוד הנשיא לשעבר מלווה עם המון רגש את התיאורים המיוחדים לסרטים שצולמו בארץ ובניגונו העמוק והמרגש חותם במסר: יכין... הרבה יותר מירקות".

פיני גורביץ מנכ"ל חברת "יכין", צילום: יח"צ

מהלך המיתוג החדש ליכין הוא מהלך אסטרטגי שמקבל בחברה חשיבות עליונה. "בימים אלו, בהם אנו חשים ביתר שאת כמה בלתי נפרדים אנחנו מהמרקם הישראלי, מדובר בקמפיין מהמעלה הראשונה. החיבור מתחיל בחקלאים שעובדים את אדמת הארץ, ממשיך באגרונומים המקצועיים עמם נבחרים מיטב זני הירקות, עד הגיענו לכל ישראל".

המותג, אומרים ביכין, "ימשיך לעשות כמיטב יכולתו לספק לצרכנים הרבים, תוצרת מקומית משובחת איכותית. בתקווה ואמונה לאחדות ושגשוג לכל עם ישראל הרבה".

הקמפיין יעלה באוויר באמצע חודש אפריל לפני חג הפסח, בשיתוף משרד הפרסום הקרקס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר