בשל ירידה במכירות: סניף קסטרו בנמל תל אביב נסגר

הפגיעה ברווחים שנגרמו מאז פרוץ המלחמה, הובילה את הקבוצה לסגור חנויות ולשפץ אחרות • תוכנית ההתייעלות כוללת סגירתם של 30 סניפים ברחבי הארץ • מהחברה נמסר: "קסטרו נכנסה לתנופת שיפוצים בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים, בקרוב תיפתח חנות דגל ענקית בפי גלילות וחנות נוספת בתלפיות בירושלים"

קסטרו מתייעלת . צילום: אסיה רביבו

כחלק ממהלך ההתייעלות של קסטרו הכולל תוכנית לסגירה של כ-30 סניפים, החנות הוותיקה של הרשת בנמל תל אביב ביורדי הסירה נסגרה, בנוסף לחמישה סניפים נוספים.

כך לאחרונה, נסגרו סניפי קסטרו בעזריאלי תל אביב, בעזריאלי מול הים באילת וחנויות בפריפריה כמו במרכז המסחרי קדימה, בדליית אל-כרמל וחנות בבעלות הרשת ברחוב אלנבי שבתל אביב. במקום חנות קסטרו בעזריאלי בתל אביב, יפתח סניף במיקום אחר בהמשך.

השקת הקולקציה החדשה של קסטרו // ארכיון | כתב: יואב מאיר // צילום: משה בן שמחון

יש לציין כי בעבר הרחוק יותר היתה בנמל חנות נוספת של קסטרו והיא נסגרה ב-2018.
במקום החנות בנמל תל אביב, נפתחה חנות פופ אפ של טרמינל איקס, המציעה סאמפלים של נעליים בלבד. לאחר מכן, המקום יוצע במכרז, למטרת הקמת בית קפה חדש בנמל תל אביב.

במרץ 2020 כללה רשת קסטרו 153 סניפים, כאשר בקורונה נסגרו 10 סניפים ונותרו 143 סניפים. מאז ועד לפני המלחמה נסגרו 23 סניפים ונותרו אז 108 סניפים. לאחרונה הוחלט בקסטרו על תהליך התייעלות, הכולל סגירה של סניפים פחות רווחיים ועל פריסה מחודשת של סניפים.

סניף קסטרו הוותיק בנמל ת"א - נסגר, צילום: יהושע יוסף

בחודש נובמבר האחרון ציינו בקסטרו כי כחלק מאסטרטגיית הקבוצה ובעקבות הפגיעה בביקושים בעקבות המלחמה, ייסגרו חנויות אשר אינן רווחיות מספיק. לצידן תגדיל הקבוצה ותשפץ חנויות אחרות.

דובר קסטרו מסר בתגובה: "תהליך ההתייעלות לפריסה מחודשת ואופטימלית של קסטרו דינמי ומשתנה במטרה להיטיב את התוצאות ולהפעיל חנויות במיקומים הטובים ביותר. בתקופה האחרונה קסטרו נכנסה לתנופת שיפוצים בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים בחנויות מרכזיות כדוגמת חנות הדגל בגרנד קניון חיפה, ג’י כפר סבא ועוד רבות. בקרוב תיפתח חנות דגל ענקית בפי גלילות וחנות נוספת בתלפיות בירושלים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר