עוד מכה לצרכנים: רשתות הפיצה הגדולות מעלות מחירים

ההתייקרות כוללת פיצות משפחתיות ואישיות • פיצה האט: "ספגנו עליות מחירים במשק ככל שיכולנו"

פיצה האט . צילום: יהושע יוסף

עליות מחירים נוספות בתחום המזון המהיר: רשת פיצה האט העלתה את מחירי הפיצות המשפחתיות ב-5 שקלים בממוצע, ורשת דומינו'ס פיצה העלתה את מחירי כל הפיצות המשפחתיות בשקל.

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן על עליית מחירי החלב // קרדיט: דוברות הכנסת

כך למשל פיצה משפחתית בגודל לארג' בפיצה האט במשלוח התייקרה לאחרונה ל- 75 שקלים במקום 70 שקלים. פיצה משפחתית בדומינו'ס פיצה במשלוח התייקרה ל-71.9 שקלים במקום 70.9 שקלים. פיצה אישית בטייק אווי התייקרה ב-2 שקלים - מ-20 שקלים ל-22 שקלים.

מרשת פיצה האט נמסר: "אנו ברשת פיצה האט, עושים ונמשיך לעשות את מירב המאמצים כדי לשמור על מחירון יציב לקהל הלקוחות שלנו, תוך ספיגה של עליות המחירים במשק ככל שניתן. עקב השינויים הדרמטיים שחלו במחירי חומרי הגלם בארץ ובעולם ועלייה משמעותית בשכר העובדים, מחירי הפיצות עלו ב-5 שקלים.

"עלייה זו מתבצעת לאחר כעשור של שמירה על המחירים חרף עליות מחירים שונות במשק. לצד עלייה זו, הרשת מבצעת כל העת מבצעים והנחות עבור קהל הלקוחות, על מנת להציע מחירים אטרקטיביים למגוון הפיצות הרחב שלנו.

נציין כי רשת פיצה האט הינה הרשת הגדולה ביותר בפריסה הארצית, המונה למעלה מ-100 סניפים, אנו גובים דמי משלוח נמוכים באופן יחסי לחברות אחרות בשוק ונמשיך לפעול באופן הטוב ביותר שאנו יודעים לטובת הלקוחות שלנו״.

דומינו'ס פיצה, צילום: בר כהן

מדומינו'ס פיצה נמסר: "ביצענו עדכון מחיר מינימלי שהוא פועל יוצא של התייקרויות שכר העבודה, כלל חומרי הגלם העיקריים (קמח, גבינות ועגבניות) ומחירי האנרגיה. עדכון המחירים חל בעיקרו על הפיצות והינו בגובה שקל אחד בלבד לפיצה״.

עליית מחירים זו מצטרפת להתייקרות המשלוחים מתחילת השנה: רשת פיצה האט שינתה את תמחור המשלוחים שלה והעלתה את מחיר המשלוחים מ-10 שקלים ל-12 שקלים. קודם לכן, בינואר 2021, כאשר החלו לגבות דמי משלוח, מחיר המשלוח עמד על 7 שקלים.

גם דומינו'ס פיצה החלו בספטמבר 2021 לגבות לראשונה דמי משלוח בגובה 10 שקלים. בהמשך העלתה דומינו'ס את דמי המשלוח ל־12 שקלים.

במקביל, רשת am pm הודיעה כי החל מאוקטובר תבוטל הטבת דמי משלוח מוזלים בסך של 15 שקלים ברכישה מעל 200 שקלים בהזמנה באפליקציה ו/או באתר של הרשת, עבור לקוחות המועדון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר