סניף זארה (אילוסטרציה). צילום: אורן בן חקון

הלירה הטורקית צנחה - הישראלים מיהרו להסתער על זארה

ביקושי שיא: בעקבות ירידת הלירה הטורקית, חל ביקוש רב מצד הצרכנים הישראלים לרכישת פריטים של מותגים בינלאומיים באמצעות חברות שילוח, וזארה הוא המותג המוביל שבהם

בעקבות ירידת הלירה הטורקית, חל ביקוש רב מצד הצרכנים הישראלים לרכישת פריטים של מותגים בינלאומיים באמצעות חברות שילוח, וזארה הוא המותג המוביל שבהם. כך, למשל, שמלת פשתן שעולה בזארה טורקיה 233 שקלים עולה בישראל 329 שקלים - פער של 41.2%. טופ שעולה בטורקיה 268 שקלים עולה בישראל 399 שקלים - פער של 48.8%.

עם זאת, יש לציין שכאשר הצרכנים הישראלים מזמינים פריטים אונליין לישראל, הם צריכים לשלם דמי משלוח המתווספים לעלות, וכן אם מדובר בפריט שמחירו יותר מ־75 דולר, יש תוספת מע"מ. הנחות אלה יועמקו בקרוב. בחברת USHOPS מציינים כי טורקיה עומדת לחגוג את הקיץ בסיילים גדולים במיוחד, שמעניקים עד 60% הנחה על קולקציות האופנה. כבכל שנה, ככל הנראה סיילים אלה יתקיימו החל מ־21 ביוני.

כמו כן, הלירה הטורקית בירידה בחודשים האחרונים, מה שמשחק לטובת הצרכן הישראלי, עם סל שיכול להגיע ל־1,500 לירות בלי לעבור את מגבלת המסים הישראלית של 75 דולר. הלקוח הישראלי נהנה פעמיים: גם מההנחות הגדולות על פריטי אופנה וגם מהפרשי מחירים בין ישראל לטורקיה, שמגיעים לחיסכון של 40% ואפילו יותר על אותם פריטים שנמצאים בסיילים גם בארץ.

לדברי אלכס סטרודובסקי, מנכ"ל USHOPS, "אנחנו מרגישים את הגידול בכל המרכזים הלוגיסטיים שלנו. השנה נמשיך ונתרחב למדינות נוספות כדי לתת ללקוחות ולציבור את האפשרות לעשות שופינג מכל מקום בעולם. לאחרונה פתחנו כתובת חדשה בהולנד, בתוך האיחוד האירופי, כך שכל אירופה פתוחה ובשורות נוספות בדרך. כמו כן, החלטנו לתת מענה ליוקר המחיה ולעליית המחירים בשוק, ולצאת בבשורה של הורדת מחירי השילוח באופן משמעותי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...