משולש ביוקר: מי רשתות הפיצה הגדולות שגובות דמי משלוח?

אחרי דומינוס פיצה: גם פאפא ג'ונס גובה דמי משלוח בגובה 10 שקלים • פיצה האט העלתה את מחירי המשלוחים מ־10 ל -12 שקלים

// צילום: לירון אלמוג /

מצטרפת לטרנד: בעקבות עליית המחירים במשק, גם רשת הפיצריות פאפא ג'ונס גובה דמי משלוח בגובה 10 שקלים. עד כה הציעה הרשת משלוחים בחינם, וספגה במשך תקופה ארוכה את עליות המחירים במשק. גם רשת פיצה האט שינתה את תמחור המשלוחים שלה והעלתה את מחיר המשלוחים מ־10 שקלים ל־12 שקלים.

פאפא ג'ונס והישרדות, צילום: גל זהבי

בהודעה שיצאה ללקוחות פאפא ג'ונס, לאחרונה לפני עליית המחירים, נכתב כי "בשנה האחרונה, בזמן שהמשק כולו העלה מחירים, הצלחנו להמשיך ולספק את הפיצה שלנו תוך שאנו נלחמים בשיניים בעליית המחירים וסופגים על גבנו את ההתייקרות. כעת, משנמשכת עליית המחירים, לא נותרה לנו ברירה אלא ליישר קו עם הענף כולו ולהתחיל לגבות דמי משלוח מינימליים בגובה 10 שקלים החל מ־1 בינואר 2023".

כאמור, פיצה האט העלתה כעת את מחירי המשלוחים ל־12 שקלים. קודם לכן, בינואר 2021, כאשר החלו לגבות דמי משלוח, מחיר המשלוח עמד על 7 שקלים.

"עקב שינויים דרמטיים"

מפיצה האט נמסר כי "עקב השינויים הדרמטיים שחלו בשכר העבודה בענף, הוחלט להעלות את דמי המשלוח ב־2 שקלים עבור משכורת השליחים.

"אנו בין החברות היחידות שבהן השליחים שלנו תחת הסכם קיבוצי, אנו גובים דמי משלוח נמוכים באופן יחסי לחברות אחרות בשוק".

כזכור, גם דומינו'ס פיצה החלו בספטמבר 2021 לגבות לראשונה דמי משלוח בגובה 10 שקלים. בהמשך העלו דומינו'ס את דמי המשלוח ל־12 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר