באנו לעשות שמח: האם קרפור היא באמת הכי זולה?

הרשת הצרפתית בדרך: בדקנו כמה מוצרים שכבר נמכרים • גזר הדין: חלק ממחירי המותג אטרקטיביים יותר לעומת המתחרים - אך מצרכים אחרים יעלו לכם יותר

קרפור, צילום: רויטרס

בדרך אלינו: רשת קרפור הצרפתית צפויה להגיע לישראל בחציון הראשון של 2023 באמצעות אלקטרה מוצרי צריכה. במסגרת הגעתה לארץ יוסבו סניפי יינות ביתן ומגה בעיר לקרפור בהדרגה. כעת, בשלב הביניים, הושקו מספר סניפים בשם "סופר", אשר נערכים לבואה של הרשת הצרפתית עם מספר מוצרי מותג קרפור, אשר בהמשך יוסבו להיות סניפי קרפור. 

מספר הסניפים של סופר עומד כעת על 13, כאשר הם כוללים ארבעה סניפים בתל אביב, שלושה סניפים בהרצליה וסניף בקריית אונו, בר־אילן, גבעת סביון (גני תקווה), רעננה, אור יהודה ורמת השרון.

בין מוצרים אלו ניתן למצוא מספר מוצרים במחירים אטרקטיביים כמו שישיית בירה ב־17.9-14.9 שקלים, 25 תיונים של תה או תה ירוק ב־6.9 שקלים, קפסולות קפה ב־6.9 שקלים ושמן זית ב־11.9 שקלים, אשר הרשת קיבלה במכסות.

היות שהרשת מציעה מוצרים של מותג קרפור, שנחשב למותג הפרטי של הרשת, השווינו את מחירי המותג הפרטי למותגים הפרטיים של שופרסל ורמי לוי. רוב הסניפים של סופר הם כרגע שכונתיים בלבד.

לא זולה בכל המוצרים

השווינו את מחירי סניף אור יהודה של קרפור, שנחשב לסניף גדול יותר מהאחרים, מול סניפי הדיסקאונט של שופרסל ורמי לוי.

הציגה את המחירים הנמוכים. רמי לוי,

באופן כללי, ניתן לראות כי מחירי המותג קרפור אטרקטיביים, אך לעת עתה מדובר במספר קטן של מוצרים. מבחינת שאר המצרכים, בכמה מוצרים שבדקנו מצאנו כי חלקם יקרים יותר מברשתות המתחרות.

אם נשווה למשל את מחיר שלוש חבילות שוקולד חלב של המותג הפרטי של קרפור בסניף סופר באור יהודה - ניתן למצוא שלוש אריזות במשקל 100 גרם ב־7.9 שקלים, לעומת 12.9 שקלים בשופרסל דיל.

חבילת קפסולות של המותג הפרטי של קרפור עולה 7.9 שקלים, לעומת 14.9 שקלים בשופרסל דיל. בשופרסל דיל מציעים מבצע: 4 יחידות ב־50 שקלים, קרי 12.5 שקלים ליחידה.

השמן עולה פחות

רמי לוי מציע בתגובה מחיר זול יותר, שכן חבילת קפסולות עולה 7.8 שקלים, ו־3 אריזות 20 שקלים, כלומר 6.67 שקלים לאריזה. דגני הבוקר - פתיתי תירס קלויים של קרפור עולים 6.9 שקלים, אך החבילה מכילה 300 גרם בלבד. 

לעומת זאת, דגני בוקר של המותג הפרטי של שופרסל דיל עולים 13.9 שקלים ל־750 גרם, כלומר 5.56 שקלים ל־300 גרם. דגני הבוקר של רמי לוי נמכרים ב־12.3 שקלים ל־750 גרם.

שמן זית של קרפור עולה 11.5 שקלים, לעומת 13.9 שקלים ברמי לוי ו־29.9 שקלים בשופרסל דיל. באשר למותגים הרגילים: עוגת הבית של אסם מוצעת בסניף סופר ב־14.9 שקלים, לעומת 11.9 שקלים בשופרסל דיל ו־10.9 שקלים אצל רמי לוי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר