סופר־פארם אונליין משיקה טסטר וירטואלי שיאפשר ללקוחות להתנסות בליפסטיק, סומק או מסקרה בלי לצאת מהבית. הטסטר הווירטואלי מתווסף לעמוד המוצר של מוצרי האיפור בסופר־פארם אונליין, ומאפשר לבחון לפני הוספת הפריט לעגלה כיצד הוא נראה על הפנים.
מדובר בכלי וירטואלי חדש, המאפשר באמצעות מציאות רבודה להתנסות במוצרי איפור כמו ליפסטיק, סומק או מסקרה בלחיצת כפתור ובשימוש במצלמה. את הטסטר הווירטואלי ניתן להפעיל באמצעות מצלמת הסמארטפון מכל מקום: בסניף במקום הטסטר שעל המדף או בקנייה בסופר־פארם אונליין באמצעות לחיצה על הכפתור Try Me (נסו אותי).

הפיצ'ר החדש הוא למעשה כפתור שמתווסף לעמוד המוצר של מוצרי האיפור בסופר־פארם אונליין, ומאפשר רגע לפני הוספת הפריט לסל לבחון כיצד הוא נראה על הפנים באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה שמלבישה את האיפור בגוון הנבחר על הצילום.
לדברי מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק בסופר־פארם אונליין: "אחד האתגרים בקניות אונליין הוא העובדה שאין לך יכולת למדוד עלייך את המוצר. כמענה לצורך הזה אנחנו משיקים פתרון שיאפשר ללקוחות שלנו למדוד מרחוק ולהתנסות במוצרי האיפור שלנו גם בלי לצאת מהבית".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו