"מרגש מאוד לחזור לסיני"

היום: מעבר טאבה לסיני ייפתח ל-300 חוצים בלבד ללא רכב במתווה זמני עד ה-12 באפריל • ורדית מהרצליה: "הזמנו מלון באילת כדי להיות ראשונים"

ורדית אלון בגבול // צילום: יהודה בן יתח // ורדית אלון בגבול

מעבר הגבול היבשתי ע"ש מנחם בגין בטאבה ייפתח היום (שלישי) למעבר ישראלים שייצאו לחופשה בסיני. זאת, לאחר שהממשלה אישרה כי החל מהיום ועד 12 באפריל, מעבר טאבה ייפתח למעבר רגלי (ללא כלי רכב). המעבר יהיה פתוח ל־300 איש בלבד מדי יום, ורק לציבור שמחוסן נגד קורונה או שהחלים מקורונה.

המעבר יהיה פתוח בימים ראשון עד חמישי, ללא סופי שבוע. על הנופשים לרכוש לפני הגעתם למעבר הגבול אגרה תקפה שנרכשה במערכת המקוונת.

ישראלים במעבר טאבה, הבוקר // צילום: יהודה בן יתח
ישראלים במעבר טאבה, הבוקר // צילום: יהודה בן יתח

"שווה את המאמץ" // צילום: יהודה בן יתח
"שווה את המאמץ" // צילום: יהודה בן יתח

רק מי שרכשו אגרה מקוונת יוכלו לצאת ממעבר טאבה לסיני, והאגרה היא ליום המבוקש ליציאה. כל מי שייצאו לחופשה לסיני, בין שהם מחוסנים ובין שהם מחלימים, יידרשו לבצע בדיקת קורונה 72 שעות לפני היציאה מישראל ובדיקת קורונה עד 72 שעות לפני החזרה לישראל. כמו כן, המצרים דורשים מהנופשים לעשות בדיקה נוספת במעבר הגבול.

ורדית אלון מהרצליה הגיעה למעבר הגבול בטאבה כבר ביום שני בבוקר. "לא היינו בטוחים מתי פותחים את הגבול ורצינו להיות הראשונים, אז הזמנו חופשה במלון באילת", סיפרה.

לדבריה, העובדה שהגבול סגור בסופי שבוע מקצרת את החופשה. "הזמנו חופשה בנואיבה, שם גם נעשה את הבדיקה 72 שעות לפני שנחזור לארץ", היא ציינה, "בגלל שהמעבר נפתח רק בשלישי וסגור בשישי־שבת, בעצם קבעו לנו חופשה של יומיים בסיני, אבל זה שווה את המאמץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר