צפו: בתה של קרן פלס בהצעת נישואים מפתיעה

נועה בל, בתה המאומצת של הזמרת, הפתיעה בשדה התעופה את בת זוגה עם טבעת • "אני מתעקשת עליה"

קרן פלס // צילום: אורן בן חקון // קרן פלס

משפחה שבוחרים: "היא נכנסה למשפחה שלנו קצת אחרי שלונה נולדה. כמעט אחיות תאומות, רק שאחת לובשת חיתול והשניה מדים", פתחה קרן פלס, שחוגגת היום (חמישי) יום הולדת 42, את הפוסט המרגש על בתה המאומצת, נועה בל, שאותו העלתה אתמול לאינסטגרם ולפייסבוק שלה.

בתה של קרן פלס בהצעת נישואים מפתיעה

"כששואלים אותי כמה ילדים יש לי, אני אומרת ׳שניים שהבאתי לעולם ואחת שהעולם הביא לי'", כתבה פלס והוסיפה: "זה מורכב. תמיד אנחנו מתעכבות על הנושא הזה אם לקרוא לי אמא או קרן או מה. לפעמים היא הייתה נפגעת כשצחקתי במבוכה. מעט מדי שנים מפרידות בינינו ואני עצמי עדיין לא הרגשתי בשלה להיות אמא של אישה אחרת. 

"לפעמים מסע החיים שעברה לפני שנפגשנו עבר גם אלינו, והבית השקט במושב רעד בגלל רוח רעה של אנשים רחוקים מזמן אחר. זאת התמודדות קשה, אני לא אשקר, עם מרקם קשר עדין שפורם את כל מה שידעתי על אהבה. אפילו השבוע עוד העזתי להיפגע ממנה, כאילו מסרבת להשלים עם השברים שעדיין לא התאחו בילדה שפעם הייתה.

"אמרתי לה שאני מתעקשת עליה. שבחרתי להיות זאת שתמיד תיפגע ממנה ובחיים לא תעשה לה הנחות, כדי לראות אותה שווה. כי אני רואה שהיא שווה. כי אני רוצה שתראה את עצמה ככזאת דרך עיניי ותבין שבחרתי בה בלי תנאי. בלי לטשטש כאב או לזייף תרופה. 

"נועה עברה דרך שסוללת תקווה לכל אדם שהעולם טרק לו את הדלת בפרצוף. בתחילת השבוע טסה מאיתנו והמריאה אל חייה החדשים, בידיעה שלמה שתמיד יהיה לה פה בית לא משנה איפה תבחר לגור. בת הזוג שלה לא ידעה שגם היא מחכה לה בטרמינל עם טבעת. ראיתי את הווידאו הזה אתמול ובכיתי. דמעות של אושר לא מנגבים ככה סתם. הן באות לבקר רק לעיתים רחוקות ותמיד מהמקום הקרוב ביותר. 


View this post on Instagram

A post shared by Keren Peles | קרן פלס (@kerenpeles)

 "תמיד יהיה לה פה בית". קרן פלס ונועם טור

"חולקת איתכם את הסרטון הכי אופטימי שצולם במקרה (או שלא) בדיוק ביום האישה הבינלאומי. זה פשוט לא היה יכול להישאר בווטסאפ המשפחתי. כל משפחה היא משפחה שבוחרים. מזל טוב ילדה שלנו", חתמה פלס את הפוסט האישי, שכלל את סרטון הצעת הנישואים המפתיעה והמרגשת של בתה וצבר יותר מ-46 אלף צפיות באינסטגרם, ומאות תגובות נרגשות ומחבקות.

"בכי", כתבה שירי מימון כשכקובי מרימי הוסיף אימוג'יז בוכים. "צמרמורת" ו"מרגש", הוסיפו בניה ברבי ואורית בן אדרת, כששני קליין מסכמת: "האושר הזה מדבק". עשרות גולשים אחרים סיפרו כמה התרגשו ממילותיה של פלס וכינו את הקשר "מיוחד" ו"מעורר השראה".

גיבורת הפוסט של פלס, נועה בל, נחשפה לראשונה לציבור ב"הכוכב הבא" בשנת 2017, שם הוצגה כבתם המאומצת של קרן פלס ונועם טור. הקשר בין בל (26) למשפחת פלס-טור נוצר כאשר היא הגיעה לביתם לליל הסדר כחיילת בודדה, אחרי שבגיל 17 עזבה את אמה ואחיה התאום בביתה בעפולה, כשהיא נושאת עימה סיפור חיים לא פשוט. 

בראיונות עבר חשפה בל כי ההחלטה לקום ולהשאיר הכל מאחוריה הגיעה לאחר ילדות קשה. הוריה גרושים, ואת אביה, שלאורך השנים היה נוכח-נפקד בחייה, פגשה לראשונה רק בגיל תשע. עם אמה שגידלה אותה ואת אחיה לבדה היחסים היו מתוחים, ובגיל 17 לאחר פיצוץ בין השתיים, גמלה בליבה ההחלטה לעזוב לבית השאנטי. לאחר חמישה ימים במקום עברה לפנימיית מאיר, שם שהתה עד גיוסה ללהקת חיל החינוך.

האירוח באותו ליל הסדר שהיה אמור להיות חד פעמי, הפך במהרה לקשר אוהב וקרוב, ופלס הציעה לה לעבור לגור עם המשפחה בקרוואן משלה. מאז נועה הפכה, כאמור, לבת משפחה לכל דבר ועניין, וגם היא לא נשארה אדישה לפוסט המרגש של פלס וכתבה: "קרן. קרן שלי. קרן. תודה שאת מתעקשת עליי. הלב שלי מרוסק מאושר עכשיו". 

"כל היום בדמעות מהסרטון הזה", כתבה לה בתגובה פלס. "ואת מכירה אותי. ממש ניסיתי להיות צינית. זה הכי מרגש שיש. אני כל כך מאושרת איתך".

"כל משפחה היא משפחה שבוחרים". קרן פלס // צילום: אורן בן חקון
"כל משפחה היא משפחה שבוחרים". קרן פלס // צילום: אורן בן חקון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר