צילום: מנהלת הליגה הלאומית // איתי מושקוביץ. תשננו את השם

הלהיט של הכדורסל הישראלי: המרדף אחר איתי מושקוביץ

מכללת מרימאק מדיוויז'ן 1 כבר סגרה את תנאיו, אבל הצעות אטרקטיביות ממספר קבוצות בכירות בליגת העל טרפו את הקלפים • גם האופציה שישחק בברנו הצ'כית עומדת על הפרק • רכז אליצור נתניה הוא השם החם בכדורסל הישראלי

השם החם של הכדורסל הישראלי בחודשים האחרונים הוא שחקנה של אליצור נתניה, איתי מושקוביץ. הרכז בן ה-21 הוא היהלום שבכתר של הקבוצה הנתנייתית שלמרות אחד התקציבים הנמוכים בליגה הלאומית, מדורגת שנייה בטבלה ומציגה כדורסל סוחף ואטרקטיבי. הוא עצמו מעמיד ממוצעים אדירים של 19 נקודות, 5 אסיסטים ו-4.9 ריבאונדים ב-31 דקות למשחק שזיכו אותו בבחירה לשחקן המצטיין של הסיבוב הראשון.

ל"ישראל היום" נודע כי לפני כמה שבועות סגר מושקוביץ את תנאיו במכללת מרימאק מדיוויז'ן 1, אבל יכולתו הנפלאה בתקופה האחרונה גררה כמה הצעות אטרקטיביות מקבוצות בכירות בליגת העל, ולכן השחקן וסביבתו החליטו לשקול שוב את ההחלטה ובקרוב ייפגשו עם נציגי הקבוצות ולאחר מכן תתקבל החלטה סופית.

איתי מושקוביץ. תשננו את השם // מנהלת הליגה הלאומית
איתי מושקוביץ. תשננו את השם // מנהלת הליגה הלאומית

נתניה היא קבוצה השייכת לחברת 'שחקן אמיתי' של עידן אבשלום וכמדיניות מעניקה דקות משחק משמעותיות לשחקנים צעירים. 'שחקן אמיתי' מנהלת גם את קבוצת ברנו הצ'כית, ואחת האופציות היא שמושקוביץ יעבור בעונה הבאה לצ'כיה כשחקן זר, בתנאי שהקבוצה תתקבל ליורופקאפ של פיב"א, המפעל בו משחקת בשנים האחרונות עירוני נס ציונה.

איתי מושקוביץ. הלהיט החם // מנהלת הליגה הלאומית
איתי מושקוביץ. הלהיט החם // מנהלת הליגה הלאומית

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו