נחשפה סיבת הגירושים של קים וקניה

וגם: מי יחזיק במשמורת על ארבעת הילדים של בני הזג? מי ישלם מזונות? ואיך יחולקו הנכסים המשותפים של ווסט וקרדשיאן? • כל הדיווחים על גירושי השנה

קניה וקים: הסוף // צילום: REUTERS // קים וקניה - הסוף

תיראו מופתעים: סיבת הגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט נחשפת והיא מפתיעה בערך כמו הגירושים עצמם.

"פערים בלתי ניתנים לגישור", היא הסיבה עליה נשענה קרדשיאן בבקשתה לגירושים מווסט. עוד נחשף במסמכים שהגיעו לידי גורמים בצהובון הבריטי הסאן, כי קים (40) דורשת משמורת משותפת על ארבעת ילדי הזוג: נורת' (7) סיינט (5) שיקגו (3) ופסאלם (1).

לדברי מקורבים, שני בני הזוג לא מערערים על הסכם טרום הנישואים שנחתם, וכי הם כבר מצויים בתהליכים מתקדמים בכל הקשור לחלוקת הנכסים שלהם כשכל אחד מבני הזוג ישמור על הנכסים עמם נכנס לנישואים. לפי הדיווחים קים גם ביקשה מבית המשפט לבטל את האפשרות לתביעת מזונות משני הצדדים.

נכון לעכשיו, ההליכים מתנהלים בצורה מכובדת ונטולת דרמה, כך מסר מקורב למגזין פיפל. עוד לפי הדיווחים, קים מיוצגת על ידי עורכת הדין של הסלבס לארה וואסר, ומסמכי הגירושים הוגשו לבית המשפט ב-22 בפברואר.

"קים פשוט עצובה שהם לא הצליחו לגרום לנישואים לעבוד, אבל צריך שני אנשים כדי ליצור נישואים מאושרים. קים הרגישה שקניה לא מוכן לעשות את הפשרות ולעבוד קשה כדי לגרום לזה להצליח", הוסיפו.

תיראו מופתעים. קים וקניה // צילום: GettyImages
תיראו מופתעים. קים וקניה // צילום: GettyImages

"זה לא הפתיע אף אחד. זה היה משהו שהתבשל כבר הרבה זמן. הם חיים בנפרד כבר לא מעט זמן והגירושים הם רק שלב פורמלי בתהליך", הוסיף מקורב לאתר אנטרטיינמנט טונייט. "העדיפות הראשונה שלהם היא הילדים ולא משנה מה יקרה, הם ישמרו על אווירה חיובית בשבילם. הם אוהבים אחד את השנייה מאוד, אבל הבינו שזה הזמן להיפרד. קים מרגישה שבשלה העת לשים את זה מאחוריה ולהחל בתהליך הריפוי".

קים וקניה נישאו בשנת 2014. עבור קים מדובר בגירושים שלישיים לאחר שבעבר הייתה נשואה למפיק המוזיקלי דיימון תומאס ולשחקן הכדורסל כריס האמפריז, נישואים שזכו לסיקור תקשורתי נרחב גם בריאליטי המשפחתי והחזיקו מעמד 72 ימים בלבד.

הנישואים של קים וקניה היו רצופי דרמות ושמועות, כשהשיא הגיע ביולי השנה עם קמפיין הריצה לנשיאות של קניה (43) שהפך במהרה למופע אימים. כזכור, קניה סבל מהתפרצויות רגשיות מטלטלות כתוצאה מההפרעה הדו קוטבית ממנה הוא סובל וסירובו לקחת את התרופות שלו בטענה שהן פוגעות ביצירתיות שלו; הוא תקף את קים, משפחתה ואת התעשייה בסדרת ציוצים הזויה ואף חשף בעצרת הבחירות שלו כי הוא וקים שקלו לבצע הפלה כשזו הייתה בהיריון עם נורת'.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר