איך להכין את הנכס לקראת הפקת סיור וירטואלי

מעמידים נכס מסוים למכירה? החלטה נכונה! אין ספק שכיום ידוע כי סיור וירטואלי הוא אחד הכלים הטובים ביותר לשיווק נכסי נדל"ן ואפילו עסקים אחרים מתחומי האירועים, התיירות, אולמות תצוגה ועוד. עם זאת, כדאי לדעת שזה ממש לא מספיק ליצור קשר עם החברה המוכרת והמקצועית שהעלה החיפוש שלכם. יש להתכונן היטב לקראת יום הצילומים, כלומר להכין את הנכס כך שיצטלם מעולה והתוצר הסופי יהיה מרשים ומושך. איך עושים את זה? על כל אלו, במאמר שלפניכם

freepik

סיור וירטואלי – צעדים שיש לבצע לפני הגעת הצלם

גם החברה שתעניק לכם את הליווי המקצועי, תגיד לכם שמן הסתם חשוב מאוד לנקות היטב את המקום לפני הצילום. סיור וירטואלי מצולם באיכות גבוהה במיוחד כך שגם “הפגמים” הקטנים ביותר ייתפסו בעדשת המצלמה. בנוסף לכך, יש לבצע את הצילום בשעה ביום בה הנכס יהיה מואר באופן הנכון ביותר. כלומר, שעה מוארת ביום, אך שקרני השמש אינן מאירות באופן ישיר על הנכס שכן הדבר יגרום לחשיפה מוגזמת של אור ויצירת צללים מרובים. בדרך כלל הזמן שייבחר הוא שעת בוקר מוקדמת או שעת אחר הצהריים.


לאחר שתיאמתם את השעה הרצויה, כעת יש להתחיל להתכונן ולבצע מספר פעולות לפני שצוות הצילום מגיע:

  • המלצתנו היא לעשות סדר בבית; להחזיר חפצים למקומם, אולי אפילו להפטר מחפצים מיותרים או לסדר את המרחב כך שהחללים השונים ייראו נקיים ומסודרים ככל האפשר. זכרו שחלל מסודר ונקי נראה גדול יותר.
  • אם בכל זאת קרני השמש חודרות באופן ישיר לחדר, כדאי לסגור את התריסים או החלונות באופן חלקי על מנת לשמור על איזון התאורה.
  • מדובר בנכס בעל מספר קומות? נקו את גרמי המדרגות והשאירו אותם פנויים למעבר ללא מכשולים.
  • בהנחה שכל חדר ופינה בנכס הולכים להיות מצולמים, יש להשאיר את כל הדלתות במצב פתוח.

מצלמים את כרטיס הביקור שלכם

כאמור, סיור וירטואלי הוא מעין כרטיס ביקור טכנולוגי ומרשים עבור העסק. משום כך, נרצה לקבל את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר. כדי לעשות זאת יש להכין את הנכס היטב מכל הבחינות, ולזכור לפנות לכך זמן. בסופו של דבר מדובר בכלי שיווקי מעולה שישאיר את הגולשים באתר שלכם זמן רב יותר, ויעלה את הסיכוי לכך שינועו לפעולת רכישה או לפחות יצירת קשר אתכם כדי שאתם תוכלו להמשיך ולהניע את תהליך הרכישה של הלקוח.


כשהכדור בידיי הלקוח, במידה ויחליט ליצור עמכם קשר קיים סיכוי גדול יותר שתצליחו למכור לו שכן אם אותו סיור וירטואלי לא הצליח לעניין אותו, סביר שלא היה יוצר עמכם קשר מלכתחילה. כלומר, אפשר לצאת מנקודת הנחה שמרבית הפניות שיגיעו בעקבות הסיור הוירטואלי, יהיו איכותיות יותר. מה שנקרא, ‘לידים חמים’, כאלו המעוניינים לבצע רכישה.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר