חשוד: תלמידים רבים שרכשו את התוכנית ״ספיזי״ טוענים כך אפשר ללמוד אנגלית ב42 יום?! יצאנו לבדוק

לימודי אנגלית מעולם לא היו תחום עם כל כך הרבה ״בז״. בזמן הקורונה יותר ויותר ישראלים נחשפו לעובדה שהמשק הישראלי נמצא בגרעון של למעלה מ150 מיליארד שקל וזה (לפי הטענות הרווחות) נגרם בעקבות התנהלות הממשלה בקורונה. דיווח פנימי מספר שישראלים רבים החלו לחפש מפלט בשווקים אחרים והחליטו שהגיע הזמן לנצל את המשבר ולהשקיע בקורס אנגלית מדוברת. אליהם גם הצטרפו קהילות גיל הזהב שהחליטו שנמאס להם רק לצפות בטלוויזיה והם רוצים להרוויח את השפה האנגלית בחזרה ולשחרר את הפחדים והמבוכה

יח״צ אורי - ועריכה מפיקסלס

אחרי הסגרים והתקופה ששינתה את פני ההיסטוריה, העתיד כבר דופק בדלת והוא מגיע על מגש דיגיטלי עטוף מילים באנגלית. זה כבר לא סוד שהשפה האנגלית הפכה להיות הסלנג של הצעירים בארץ ובתרבויות נוספות בעולם. כתבתנו יצאה לבדוק את השמועות על הקורס האנגלית המדובר ביותר בזמן האחרון – ספיזי – לדבר אנגלית תוך 42 יום בלבד. תוכנית יזמית וצעירה שבנויה על פי שיטה מיוחדת ללימוד אנגלית, יצאנו לחשוף את הקלפים בראיון בלעדי עם אייל, מנטור ומנחה משני בתוכנית הלימוד של ספיזי:

 


אייל מנטור – יחצ ספיזי

אייל, איך זה יתכן שאתם מלמדים אנגלית ב-42 יום יש לך הוכחות לזה?

 

ברור, בקורס האנגלית המרכזי שלנו ״ספיזי – פשוט לדבר אנגלית״ אנחנו דואגים ללמד אנגלית כמעט בכל הרמות, מרמת abc עד רמה של ידע כללי ממוצע כאשר המטרה היא ברורה,שכל תלמיד שלנו יוכל לדבר אנגלית באופן יומיומי בביטחון מלא. ואני לא אומר את זה מתוך מקום שאני מניח הנחות שהשיטה עובדת אלא כי דניאל, מקים השיטה והמרצה הראשי של התוכנית עבר תהליך בעצמו ובזכות זה פיתח את השיטה שבה כיום כבר מעל 10,000 תלמידים בארץ ובעולם לומדים לדבר אנגלית שוטפת.

 

רגע, כמה שנים החברה כבר מלמדת אנגלית?

 

דניאל החל ללמד ע”פ השיטה כבר לפני יותר מ4 שנים, והחברה עובדת בדיגיטל קרוב לשנתיים, נכון לכרגע היא נמצאת גם בהיקף מלא של מורים ועובדים שונים שתומכים בתלמידים, כיום אנחנו עומדים על סקר שביעות רצון פנימי שעשינו בדירוג של 8.9 בציון ממוצע שנתנו תלמידים מסוף קורס האנגלית המקיף שלנו ״ספיזי״.

 

איך אתה יכול להבטיח שאני לא שם את הכסף שלי על קרן הצבי ולא יהיה לי מענה יותר?

 

אם 10,000 תלמידים לא שכנעו אותך והתוצאות של התלמידים שלנו כפי שמופיעות באתר הראשי שלנו גם לא שכנעו אותך, אז לדעתי כדאי קודם שתבדוק עם עצמך כמה באמת  חשוב לך ללמוד לדבר אנגלית?, ואם התשובה היא “חשוב מאוד”, אז הדבר האחרון שאומר בנושא כדי להרגיע אותך, זה שאנחנו מתחייבים גם ל100% החזר כספי מלא במידה ולא תהיה מרוצה ועשית את כל המשימות בזמן.

 


תעודת אחריות להתחייבות כספית – מאתר ספיזי.

 

 

100% החזר כספי? איפה הקאצ׳?

 

אין. הדבר היחידי זה שאני מבקש מכל תלמיד שלנו הוא כך – אם באמת ובתמים נכנסת לקורס, עשית אותו בזמן ובסוף התהליך החלטת, ממש הרגשה אישית שלך, שלא הצלחת ללמוד אנגלית ולא שיפרת את האנגלית שלך כמו שציפית, החברה תזכה אותך בסכום המלא אותו שילמת כי פה זו כבר אחריות שלנו. אנחנו נותנים את ההבטחה הזו רק בשביל החבר׳ה האלה שכבר ניסו קורסים שונים לאנגלית ולא הצליחו להתגבר על המבוכה שלהם כי לרוב אלו אנשים שיש להם חסם אמיתי מהשפה, המנגנון הזה נועד בשבילם. פשוט בשביל לתת להם את הביטחון שהם ידעו שאין להם מה להפסיד כל מה שהם צריכים זה לבוא בראש פתוח וכמובן באמת לעשות, אם תלמיד יעשה 12% מהקורס ויבוא בתלונות, התלונה היחידה שהוא צריך להשמיע היא לעצמו כמובן, אין פה קסם, אבל מי שעושה מצליח, נקודה.

 

 

 


דנה מנטורית- יחצ ספיזי

 

 

אוקיי ושאלה אחרונה אם זה לא יעבוד לי יש מי שיעזור לי?

 

ברור. מעבר לזה שיש לך צוות תמיכה שלם גם במייל וגם באתר הקורס שלנו, יש לך מענה נוסף של מורה פרטי שמלווה אותך לכל שאלה מקצועית שיש לך. זה מין בונוס שאנחנו נותנים לכל התלמידים שלנו בחינם לתחילת הדרך, השירות הזה אמנם מותנה בהרשמה נוספת, אבל הרעיון שלו זה שלא תהיה לבד אלא להיפך תרגישי את הרוח הגבית שאנחנו וכל צוות ספיזי נמצאים איתך ומאחוריך. בנוסף לזה, אנחנו נותנים עוד בונוס של שיעורי LIVE שבועיים עם מנטור אחד או שניים בשבוע (לפעמים גם שלושה), שעולים עם התלמידים ללייב כדי שהם יוכלו להיעזר בהם ולשתף את האתגרים שהם חווים בתהליך שלהם, ובנוסף לכל זה דאגנו גם לתת לכל התלמידים 2 קהילות סודיות, אחת באתר הקורס לתלמידים בלבד, ועוד קבוצת פייסבוק סגורה גם לתלמידים ומנטורים בלבד.

 

הבנתי יש עוד מקום שאני יכולה לתת לקוראים שלנו לקבל עוד מידע עליכם?

 

בטח, יש לנו הדרכה שאנחנו נותנים בחינם למי שצריך לחזק את הביטחון שלו באנגלית,

 

ואפשר גם להכנס לאתר הראשי ולהתרשם מקורסים נוספית לאנגלית לפי גילאים.

 

להדרכה במתנה לחצו כאן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר