"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

היום
שיתוף כתבה
הפופ-אפ המבורגר הזה חייב להפוך לקבוע
למרות התלונות על עומס ואפילו תחושת מיצוי קלה, אנחנו באמת שמחים מכל המבורגר חדש שנפתח - והפעם בדקנו את החדש של "נחמה וחצי" • המשלוח היומי
הפופ-אפ המבורגר של "נחמה וחצי" // צילום: אפיק גבאי // הפופ-אפ המבורגר של "נחמה וחצי"

הפופ-אפ המבורגר הזה חייב להפוך לקבוע

למרות התלונות על עומס ואפילו תחושת מיצוי קלה, אנחנו באמת שמחים מכל המבורגר חדש שנפתח - והפעם בדקנו את החדש של "נחמה וחצי" • המשלוח היומי

יעל נשיא
, עודכן

הימים הם ימי בידוד וסגר. כל קלישאה שנוסיף עכשיו על מסעדנים שהמציאו את עצמם מחדש, פופ-אפים שמופיעים כפטריות אחרי הגשם ושליחים שהפכו למלאכים על אופניים - תהיה נכונה גם לגבי ההמבורגר החדש של "נחמה וחצי".

בית הקפה הוותיק, האהוב על באי ושחקני התאטרון הלאומי, השיק סדרת המבורגרים חדשה תחת השם "300 בורגר". המנות יוצאות מהמטבח של בית הקפה במשלוחים ובטייק אווי. שם המותג נבחר בגלל משקלה הגדול יחסית של הקציצה במנות המוגשות - המבורגר במשקל 300 גרם, או מנת דאבל בורגר של 240 גרם.

אנחנו הזמנו המבורגר 300 גרם בלי תוספות, שהגיע ב"לחם איטלקי קריספי" עם רוקט, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ומיונז מתובל (78 שקלים), והמבורגר 240 גרם (שתי קציצות) עם ירקות שרופים בתנור: עגבנייה, בצל ופלפל ירוק חריף שלם, ממרח ירקות קלויים, רוקט וטחינה גולמית (75 שקלים).

צילום: אפיק גבאי
צילום: אפיק גבאי

בקצרה: שני ההמבורגרים היו מצוינים. ממש.

לא בקצרה: הקציצה עצמה טעימה ולא דחוסה, הבשר עסיסי אבל לא נוטף שומן. מה שכן נוטף ממנו, נספג באותו לחם איטלקי - מעין ג'בטה רכה שעוטפת את הקציצה עצמה בשלמותה, והופך אותה גם למאוד נוחה לאכילה.המבורגר הירקות הקלויים היה טיפה פחות נוח לאכילה משום שהלחמנייה שלו קצת יותר קטנה, והוא גם בנוי שכבות של שתי קציצות כשביניהן הבצל החרוך ושאר הירקות. המנה קיבלה עוד עסיסיות בזכותהירקות שמוסיפים טעם מעושן ונעים ומעט חריף. הטחינה, שחששנו שעלולה להפוך את כל הסיפור למעין קבבורגר, מאוד עדינה וכמעט לא מורגשת.

ההמבורגרים הגיעו כארוחות כשלצדם סלט עגבניות עם בצל ופלפל חריף (שוב, לא חריף, ככה הם הפלפלים בחורף...), צ'יפס ופחית סן פלגרינו/פרייה/בטעמים. הסלט הקטן היה חמצמץ והתאים לארוחה כולה. הצ'יפס הגיע בכמות מטורפת, ונראה כי הוכן בצורה ביתית-כפרית. הוא היה די מעוך ואיבד מהקריספיות שלו בגלל האדים ומזג האוויר הסוער שליווה את המשלוח. כמה דקות בחום גבוה בתנור עזרו לו. הגיעו גם שלושה סוגי רטבים שלא כל כך זיהינו אבל היו טעימים, במיוחד האדום החריף!

הסוד בעינינו היה טמון בלחמנייה, שהיא גם טעימה וגם בדיוק בגודל המתאים (בשונה למשל מההמבורגר של "המלוכלך", ויסלח לנו א.שני - אבל בחייאת, כמה לחם!). עוד בונוס לא שולי בכלל הוא שלמרות שהמנות גדולות למדי - ההרגשה היא שבאמת אוכלים אוכל אמיתי, ולא מקבלים תחושת ג'אנק-פוד כמו שהרבה פעמים מרגישים אחרי המבורגר.

פופ-אפ וזה, אבל נשמח שתישארו.

להזמנות: "300 בורגר - נחמה וחצי" בוולט או בתן ביס.כתובת לאיסוף עצמי: אחד העם 99 פינת כיכר הבימה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...