קיבלנו הצצה ראשונה לסדרת ה-Galaxy S21

שעות אחרי אירוע ההכרזה הווירטואלי הגדול של סמסונג, לקחנו את את סדרת הדגל החדשה לבדיקה • האם מדובר בהפתעה? זה מה שחשבנו

סמסונג הכריזה הערב (חמישי) על סדרת מכשירי הדגל Galaxy S21 עם שלושה דגמים שונים: Galaxy S21,Galaxy S21 Plus ו-Galaxy S21 Ultra. רגע לפני ההשקה המקומית, שתתקיים בישראל כבר ב-4 בפברואר, הייתה לנו ההזדמנות להתנסות עם כל מכשירי הסדרה החדשה ולקבל הצצה ראשונה.

מראה יוקרתי

ההבדל העיקרי ביניהם הוא גדלי המסכים – ה-Galaxy S21 מגיע עם תצוגה בגודל 6.2 אינץ', Galaxy S21 Plus מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ו-Galaxy S21 Ultra מגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ'. כל השלושה משלבים גם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X Infinity-O, כולל תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ.

צילום: ינון בן שושן
צילום: ינון בן שושן

מהזמן הקצר שהיה לי עם שלושת המכשירים הצלחתי להתרשם מהם מאוד – הן מהעיצוב והן מהביצועים. למעשה, במבט מצידם הקדמי הם נראים זהים לחלוטין לדור הקודם, עם מסך שטוח וחריר אחד עבור מצלמת הסלפי במרכז התצוגה. מאחור זוכה מערך הצילום לטאץ' עיצובי מעט שונה והוא נמצא בתוך מלבן בולט המתמזג עם מסגרת המכשיר.

גם הפעם המסכים הגדולים, בעיקר בדגמי ה-S21 Plus ו-S21 Ultra, לא גומלים חסד עם רבים מאיתנו שרגילים לאחוז במכשיר וגם להפעיל אותו עם אותה היד. עם זאת, עדיין מדובר בסמארטפונים נעימים לאחיזה, לא כבדים במיוחד, עם גימור יפה ואיכות בנייה ברמה הגבוהה ביותר.

צילום: ינון בן שושן
צילום: ינון בן שושן

ממשק וצילום

כיאה לסדרת הדגל, המכשירים מציעים את החוויה הטובה ביותר של סמסונג, ואם לא שדרגתם את הסמארטפון כמה שנים, כדאי לשקול את המכשירים החדשים כאופציה. המסך מרהיב, עם צבעים רווים ומדויקים, והממשק מאפשר ניווט חלק והפעלה מהירה ביותר של אפליקציות ומשחקים, זאת בזכות מערכת השבבים Exynos 2100 שתגיע לשוק הישראלי.

צילום: ינון בן שושן
צילום: ינון בן שושן

באשר למערך הצילום, זהו אחד המקומות היחידים שבהם מצאנו הבדלים בין דגמי בסיס לאולטרה, על אף הביצועים הנהדרים. המצלמה הראשית של דגם האולטרה מגיעה עם חיישן גדול ברזולוציה של 108 מגה-פיקסל וזום אופטי עד פי 10, בעוד שדגמי הבסיס מגיעים עם חיישן סטנדרטי יותר של 12 מגה-פיקסל וזום אופטי עד פי 3.

צילום: ינון בן שושן
צילום: ינון בן שושן

איך התוצאות? בכמה תמונות בודדות שצילמתי עם שלושת המכשירים אפשר להבחין בהבדל באיכות הצילום בין הדגמים הרגילים לדגם האולטרה, אך אם אתם לא חובבי צילום תוכלו לחלוטין להסתפק גם במכשירים הבסיסיים. כמו כן, בדגם האולטרה מערך צילום כולל 4 חיישנים, מה שהוביל להגדלת שטח הפנים של המלבן בגבו לשכבה נוספת לצד שכבת המצלמות הקיימת בדגמי ה-S21 וה-S21 Plus.

רוצים לקנות? ההזמנה המוקדמת נפתחה כבר הערב. את כל הפרטים תוכלו למצוא בכתבה המסכמת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר