גבר שמבטיח אלפי הבטחות? חכי למעשים

יצאת עם גבר שהבטיח את הירח אך יום למחרת שכח מהכול ובחר לחתוך? הכתבה הזו בשבילך • טיפ מספר 2: "הבטחתי ולכן אקיים?" • סודות ליצירת זוגיות

צילום: GettyImages // תאמיני רק למעשים

כשהגעתי לדייט עם חגי, לא היו לי ציפיות מרחיקות לכת. החלטתי להיות קלילה לגבי הסיטואציה ובאתי בגישה ש"ילך? סבבה. לא ילך? גם סבבה".

אבל חגי כל כך התלהב ממני, שזה היה ממש מדבק. "איזה כיף שאת אוהבת אוכל איטלקי! יש מסעדה מעולה לא רחוק מהבית שלי. את חייבת לאכול את האוכל שלהם! בדייט הבא אני מזמין לנו אוכל משם".

לטיפ הראשון: כך תדעי אם הגבר בעניין שלך

"יאללה, בואי נעשה הליכות יחד. אנחנו גרים קרוב. מתי את פנויה?", אמר. "חכי שתכירי את החברים שלי, את תמותי עליהם!", סיכם. בסיום הדייט הוא אפילו ליווה אותי לרכב ונישק אותי נשיקה מלאת תשוקה.

חזרתי הביתה בדילוגי אושר. כאמור, ההתלהבות שלו הייתה מדבקת, ואני כבר חיכיתי לשמוע ממנו. ואכן שמעתי ממנו, כבר למחרת בבוקר כששלח לי את ההודעה הבאה: "היי דפנה, שמחתי להיפגש אתמול. היה מאוד נחמד, אבל אני מרגיש שזה פחות מה שאני מחפש, בהצלחה".

מה?!

להודעה הזו לא ציפיתי. זה היה כמו אגרוף בבטן. מה קרה שם? הוא הרי אמר והבטיח כל כך הרבה. לא יכול להיות שלא הבנתי אותו, מה נהיה? 

לאחר שנים של דייטים ולימוד מעמיק של תחום יצירת הזוגיות, כמו ההבדלים בין גברים לנשים, הבנתי מה קרה שם. ואת ההבנה שלי אני רוצה לנסח עבורך בטיפ הבא: 

גברים נמדדים במעשים, לא במילים

בעולם הגברי, דיבורים הם דרך לבנות תדמית, להתקדם או להגיע לאדם אחר. למעשה, אצל הגבר דיבורים הם אמצעי להשגת יעד. הם לא בהכרח קשורים קשר ישיר לאמת, ויש לדבריו משמעות פחותה ממשמעותם בעולמן של הנשים. מכאן החשיבות הגבוהה והשגויה שנשים נותנות למילים של הגברים. 

גם את תוהה למה הוא סתם הבטיח? // צילום: Getty Images
גם את תוהה למה הוא סתם הבטיח? // צילום: Getty Images

במילים פשוטות: נשים נותנות משקל יתר להבטחות של הגברים, להצעותיהם ולדברי החנופה שלהם, ואילו אלה שוכחים מכל זה מיד כשהדייט נגמר. 

אז גם אם הגבר שעמו בילית, הבטיח לך הבטחות והרעיף עלייך הצעות לבילוי אטרקטיבי, אך לא שמעת ממנו לאחר הדייט, משמע שהוא לא באמת התכוון למה שאמר. זה לא אומר שהוא שקרן או נוכל. רוב הסיכויים שברגע שאמר את הדברים הוא באמת התכוון לכך, אלא שלאחר זמן קצר זה עבר לו. 

ייתכן גם שיצאת עם גבר כמה פעמים ובכל פעם הבטיח לך שתיסעו לטיול, תצאו למסעדה יוקרתית, שהוא יכיר לך את החברים שלו ועוד, אבל בפועל שום דבר מאלה לא קרה. כל אלה מצביעים על מגמה אחת: הוא לא לוקח ברצינות את הקשר איתך, או שהוא סתם פנטזיונר שאוהב לחלום ולנסות להרשים אותך כך, אבל לא ממהר לממש את הבטחותיו אלה. כך או כך - זה לא מה שאת מאחלת לעצמך.

עם זאת, גבר שלא מרבה להבטיח הבטחות, אך מרבה להתקשר, לתאם איתך מועדי פגישות ודייטים ומסמס לך בין לבין, גבר כזה מראה לך במעשים שהוא מעוניין בך. משמע: תמיד תתייחסי למעשים של הגבר שלך, ולא לדיבורים שלו.

אני מבטיחה לך שברגע שתפנימי את הטיפ הזה, כמות האכזבות שתספגי מהגברים שאת מכירה, תרד בחצי אם לא יותר. 

בטיפ הבא נדבר על התלונה הנפוצה ביותר במפגש בין הווירטואליות למציאות.

הכותבת היא מחברת הספר "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר