היסטוריה יהודית ומחירים מצחיקים: מה מושך את הישראלים להשקיע בבטומי

כשהעתיד הכלכלי אינו ברור, חיסכון ויצירת תשואה נהפכים לכורח המציאות. מחירי הנדל"ן בישראל נוסקים בכל האזורים באופן רציף כבר שנים, והיכולת להניב תשואות נאות מנדל"ן בר השגה נשחקה. לכן זהו בדיוק הזמן להפנות את המבט לחו"ל, לשווקים מתפתחים ועולים. בטומי, עיר התיירות הגיאורגית שלחופי הים השחור, מציעה השקעה פשוטה אך איכותית למגוון משקיעים, לפי צרכיהם ורצונותיהם

העיר בטומי מהווה מוקד לתיירות מכל העולם, שכן היא משלבת בין מיקום מנצח על קו החוף, כלכלה צומחת, מחירים זולים ועירוניות מתחדשת. אם בעלות על דירת יוקרה במרחק פסיעה מחוף ים מרהיב נשמעת לכם מעניינת, ההזדמנות ממתינה בבטומי. העיר בעלת ההיסטוריה העשירה מעוטרת בטיילת חדשה מפוארת, מסעדות גורמה כשרות, בתי קזינו ומלונות פאר – לצד מצודות עתיקות ומבנים חדשים; ומציעה אפשרויות פנאי שוות לכל כיס – טיולים טבע, צלילות חווייתיות, דולפינריום ועוד.


ישראלים בבטומי בטרנד שהולך וגובר, יותר ויותר ישראלים רואים את הפוטנציאל שקיים בנכסים בגיאורגיה. מעבר לייחודיות שלה כעיר ולהזדמנות הכלכלית שהיא מגלמת, סביר להניח שישראלים ירגישו בבית בבטומי. לגיאורגיה היסטוריה יהודית עשירה, ובבטומי פועלים בית חב”ד עם פעילויות רבות ובית כנסת. במרכולים של בטומי ניתן למצוא מחלקות כשרות, ובנוסף העיר מציעה מגוון של מסעדות, מאפיות ובתי קפה כשרים. כל אלה, בשילוב המרחק הקצר מישראל (פחות משעתיים טיסה, בקווים זולים במיוחד) והמחירים הנמוכים – הופכים את בטומי ליעד אטרקטיבי למשקיעים ישראלים, אם לצורך יצירת רווחים, ואם לצורך החזקה בדירת נופש פרטית ומפנקת.



 


ההזדמנות מה עושים עם 120 אלף שקל פנויים בישראל? עם סכום כזה בלתי-אפשרי לרכוש דירה, גם בפריפריה שבפריפריה. בבטומי לעומת זאת, סכום כזה יכול להבטיח בעלות מלאה על דירת יוקרה על קו הים. BGROUP היא קבוצת נדל”ן ישראלית המתמחה בשוק הגיאורגי – זוהי החברה הגדולה והמובילה בשוק, עם ניסיון של יותר 11 פרויקטים שחלקם כבר אוכלסו. כעת החברה מציעה לישראלים שמתעניינים בבטומי הזדמנות להיות בעלים של דירת יוקרה במתחם המגורים-מלונאות הגדול והמפואר ביותר בעיר. פרויקט Calligraphy Towers יכלול שלושה מגדלים בני 45 קומות, מלון מבית הילטון העולמית עם שתי בריכות, מסעדות, מגרשי ספורט ועוד.


הדירות מוצעות במחיר פריסייל מצחיק של 119,000 שקל בתנאי תשלום נוחים. BGROUP מלווה את המשקיעים בכל התהליך, ומחברת אותם לחברת ניהול נכסים מקומית עם התחייבות ל-8% תשואה. זוהי הזדמנות באמת מיוחדת ושווה לכל כיס – אבל עכשיו היא אפילו יותר מפתה: שער הדולר נמוך מאוד כיום. המשמעות היא שרוכש הנכס צפוי ליהנות מתשואה כפולה – עליית ערך הנכס, לצד עליית שווי הדולר.


לפרטים נוספים:2806*


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר